חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

מקרנים ומסכים בדימונה

(3 תוצאות)
נותן שירות באזור דימונה
מיכאל אור קולי
מיכאל אור קולי
טלפון: 076-8620736
פתוח עד השעה: 19:00
״חברה מעולה מיכאל בן אדם מדהים הוגן ומקצוען אמיתי הגברה תאורה ולדים ברמה גבוה מאוד פתרון בעיות במקופם יצירתיות ואנושיות . האירועים שלנו נראים מעולה זכותו היחידה למעורבות חברתית מכללת ספיר״
נותן שירות באזור דימונה
וידאו פלוס
וידאו פלוס
טלפון: 076-8018332
הסלע 2, שוהם
בתאום מראש
וידאו פלוס מתמחה בתכנון, אינטגרציה וביצוע של מערכות מולטימדיה חכמות להתקנות שונות בארץ וברחבי העולם. מערכות אלו כוללות קירות LED, ווידאו וול, סאונד, מערכות שליטה, הפקת תוכן ועוד מגוון פתרונות מולטימדיה אינטראקטיביים בהתאמה אישית. אנו עובדים עם הטכנולוגיות הכי חדישות בשוק כיום ומחזיקים במגוון לקוחות מרוצים. לאחר שנים רבות של ניסיון הבנו כי עם שילוב נכון של חשיבה יצירתית, תוכן ייחודי ומערכות מולטימדיה מתקדמות אנו יכולים להפוך את חלומות למציאות. חברת וידאו פלוס הוקמה ע"י המנכ"ל אריה בן טוב ועוסקת בתחום המולטימדיה, עם מעל ל-20 שנות ניסיון ועבודה עם התעשיות הביטחוניות, חברות ההייטק, ערוצי הטלוויזיה השונים ובמאות תערוכות בארץ וברחבי העולם.
נותן שירות באזור דימונה
שלומי בס הגברה ותאורה לאירועים וכנסים
שלומי בס הגברה ותאורה לאירועים וכנסים
טלפון: 076-8023514
השרון 36, בית דגן
פתוח 24/7
כשיש צוות מקצועי ומנוסה גם השמיים הם לא גבול! תנו לנו להפוך את האירוע וההפקה שלכם ליוצא דופן,צוות איכותי ומקצועי,זמינות מלאה,מחיר הוגן,שמירה על סטנדרטים גבוהים ובטיחות בכל אשר אנו עושים מהמובילים בתחום ההגברה, התאורה, הקרנה לאירועים. עובדים עם חברות, מתנסים, מוסדות ומפיקים פרטיים בכל רחבי הארץ.
רשימת העסקים הנל מהווה רק את בעלי המקצוע, החברות, החנויות והעסקים בתחום מקרנים מטולים ומסכים בדימונה העונים על התחומים הבאים: . לרשותכם מצד שמאל אפשרות סינון לעסקים נוספים בתחום המקרנים מטולים ומסכים. תוכלו לבחור בעסקים לפי התמחות ספציפית, עסקים הנתונים שירות בדימונה ובאר שבע והנגב או ישובים אחרים. לצד כל עסק ברשימה תוכלו למצוא מספר טלפון, כפתור ניווט לעסק ודירוג של לקוחות קודמים.