מתלבטים איפה להתקין מצלמות אבטחה לעסק? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נקודות התקנה מתאימות

 

פריצות וגניבות בעסקים הן כבר עניין של יום יום. אין כמעט בית עסק שפתוח לקהל – חנות, מסעדה או אפילו דוכן סנדויצ'ים – שלא חווה גניבה מסוג כזה או אחר. כדי להלחם בתופעה, יותר ויותר עסקים וחברות מתקינים מצלמות אבטחה לעסק.

 

מצלמות אבטחה לעסקים נועדו קודם כל להרתיע גנבים מזדמנים. זה אולי לא התפקיד הראשון שאתם חושבים עליו, אבל ישנם לא מעט "גנבים קטנים" שיחששו לפרוץ לעסק שנראה להם מוגן ומצולם. במצב בו מותקנות מצלמות אבטחה לעסק, כבר לא פשוט כל כך "להרים" איזה סמארטפון אקראי או לצאת מהחנות עם מוצר ארוז.

 

בנוסף על מימד ההרתאה, מצלמות אבטחה לעסק יכולות לסייע בתפיסת גנבים ופורצים, במיוחד כאלה שכבר מוכרים למשטרה. אם נצא מתוך הנחה שהמשטרה או חברת הביטוח כן תהיינה מעוניינות לתפוס את הפורצים "שלכם", סרטי מצלמות אבטחה לעסק יכולים לסייע.

 

סיבה בולטת אחרונה להתקנת מצלמות אבטחה לעסק היא בטחון אישי: פחד ממעשי אלימות מקריים או מתוכננים, בעיקר.

במיקום מצלמות אבטחה לעסק צריך להתחשב בנקודות מתות, שעובדים בחנות או בעסק לא יכולים לראות מכל זווית או מיקום. מצלמות אבטחה לעסק שיצלמו שטחים מתים יחסכו התקנה של מראות פנורמיות או כדורי מראה, וגם לא מעט דאגה.

 

מיקום בולטים ופשוטים אחרים להתקנת מצלמות אבטחה לעסק הם אלה:

 

 - הדלת הקידמית: זה נראה מוזר, אבל הרבה נסיונות פריצה וגניבות מתבצעים דרך הדלת הקידמית. זה המקום הראשון להתקין בו מצלמות אבטחה לעסק.

 - הדלת האחורית: גם זו נקודת פריצה וחדירה חביבה. דלת צידית שווה לדלת אחורית במקרה זה ויש להתקין מצלמות אבטחה לעסק גם במקום זה. אם יש לכם חלונות גדולים דרכם יכול לחזור פורץ, ציידו גם אותם במצלמות אבטחה לעסק.

 - חניה קדמית או אחורית, חצרות: חובה להתקין מצלמות אבטחה לעסק שמצלמות את המקומות האלה. מספרי רכב וסוגי רכב, נהגים ו'פועלים' אחרים שלא פורצים בפועל, אבל משתתפים באירוע עשויים להחשף דווקא כאן.

 

- כספת, קופות ומקומות רגישים אחרים: התקינו מצלמות אבטחה לעסק באופן שמקומות אלה יצולמו באופן גלוי וסמוי.

 

 - כל נקודה אחרת שעלולה להוות נקודת פריצה או חיכוך

 

כשאתם מתקינים את מצלמות האבטחה לעסק, ודאו שהן מותקנות בצורה שקשה ככל האפשר לשבור אותן או להסיט אותן. חברו אותן לאינטרנט והשתמשו במצלמות אינפרא אדום במקומות רלוונטיים ובתאורה עם חיישני תנועה.