העולם שלנו דורש מאתנו למגן את עצמנו בכל מקום ובכל חלל, בבית כמו בעסק, במפעל ייצור קטן כמו בארגון מאובטח גדול. הערב הרב של מצלמות אבטחה ואפשרויות המעקב יצרו בלבול ואפילו קושי בהבנת הצורך והמענה על הצורך.

אחד הפתרונות היותר יעילים של מצלמות האבטחה הוא עקרון ההרתעה, במקרים רבים, כאשר ישנה מצלמת אבטחה בולטת בין אם זה בבית פרטי ובין אם זה בעסק, תהיה חשיבה ותכנון ושקילת הרעיון של ביצוע המעשה. מצלמות אבטחה איכותיות ומתקדמות משפרות את יכולת השמירה על החללים השונים במיוחד כתוצאה מהעיקרון הנ"ל.

יחד עם זאת קיימים פתרונות מגוונים שאינם מתפקדים אך ורק בתחום ההרתעתי אלא מהווים מענה גם לטובת מעקב, איתור ועצירת פעולות ביטחוניות שונות.

מצלמות אבטחה למעקב /מצלמות אבטחה ביתיות

מצלמו מעקב ומצלמות ביתיות ניתן למצוא בגדלים שונים , בצורות שונות ותוך קבלת מענה של אפשרות הרכבה עצמית ללא כל צורך באיש מקצועי. מצלמות מעקב אלה ניתן למצוא בכל חנות לציוד מעקב , מצלמות או בילוש. יכולת התאמת המצלמה הביתית או מצלמת המעקב יש לבצע תוך התייעצות עם איש מקצוע או קריאת חומר ברשתות ואתרים מהימנים. חשוב מאוד להביו כי המצלמה הביתית יכולה להיות גלויה או נסתרת בהתאם לצורך ולדרישה. קיימות מצלמות ביתיות שעבודות יחד עם האינטרקום וקולטות תזוזות ותנועות מחוץ לדלת.

ההשקעה במצלמה ובאיכות המצלמה היא זו שתביא לבקרה ואבטחה יעילה יותר בהתאם לצורך הספציפי.

מצלמות אבטחה במעגל סגור

מצלמות אבטחה במעגל סגור הן בין המצלמות היעילות ביותר למקומות גדולים כתוצאה מיכולת השידור הרחבה שלהן. אלה מצלמות טכנולוגיות אשר דורשות השקעה רחבת היקף כתוצאה מיכולת השידור שלהן באופן חי אל חדר הבקרה והמחשבים אשר קולטים ומקליטים את כל הנעשה בכל אזור המקום בכל רגע.

מהן מצלמות דמה וכיצד ניתן לייעל את השימוש בהן?

מצלמות דמה הן מצלמות זולות יחסית אשר מדמות באופן מושלם מצלמות אמיתיות. מצלמות הדמה הן מצלמות גלויות או מעט מוסתרות בדרך כלל אשר תפקיד להרתיע ולשרת את הלקוח לטובת הצהרת כוונות , חנויות ורשתות שיווק גדולות יתקינו גם מצלמות דמה וגם מצלמות נסתרות כדי להדגיש את רמת המעקב והבקרה על החנות / העסק באופן מוקפד, מצלמות הדמה יביאו את תשומת ליבם של המבקרים בעסק באופן ניכר באופן משמעותי הרבה יותר מאשר הצבת שלט בלבד המודיע על קיומן של מצלמות.