סיטארה

בתל אביב, ממש על חוף הים ואל מול השקיעה. מסעדה ותיקה, לא זולה, אבל עם אווירה רומנטית נפלאה, עיצוב רך ונעים. שרות מדויק ונעים וחללים שאפשר להגדיר אותם כמעט כפרטיים.

מנטה ריי

בצד השני של תל אביב – בין העיר הגדולה ליפו. קצת רועשת לעיתים, ולא לגמרי מעודנת, אבל הנוף לים משגע והמראה של יפו לעת השקיעה או בלילה הוא פשוט נפלא.  אוכל טעים, שרות ידידותי ומזמין ואם תבקשו שולחן צדדי או שולחן מרפסת קטן, תוכלו להרגיש ממש בעננים. 

קלמטה

המסעדה היפואית מציעה אוכל ים תיכוני יווני נהדר, והכל מול חלון יפהפה וגדול, שמביט אל הים התיכון. גבוה יחסית מעל לים וכמעט ללא הפרעה, המראה הזה בשקיעה יעשה לכם חשק לכל דבר. 

2C

השכנה שלנו – במרומי המגדל העגול במרכז עזריאלי. מסעדת הגג משקיפה אל כל תל אביב ובלילה המראה הוא אולי היפה ביותר. רצוי להגיע כמה דקות לפני השקיעה, כדי ליהנות ממראה העיר בערב ומתצפית מרתקת ורומנטית מאוד. 

מסעדת ג'וז ודניאל בבני ציון

עיצוב כפרי לבנבן-קלאסי, הרבה עץ וחום יש במסעדה הזו, במושב בני ציון. בר מעולה, רשימת יינות טובה ואוכל טוב, והכול עם מראה לבוסתנים וגני פרי ועצים שסובבים את המסעדה מצפון מזרח. 

הלנה בנמל

בקיסריה, בנמל העתיק, שוכנת אחת מהמסעדות הטובות והרומנטיות ביותר בארץ. 
גם כאן יש נוף יפהפה לים, מפות לבנות ואווירה רומנטית של ממש. 

קימל בגלבוע

המסעדה צופה אל נוף הגלבוע היפה, אל שדות עמק יזרעאל ואל מדרון הגלישה של הגלבוע. 
יופי של מקום בכל שעה, אבל נעים במיוחד לעת השקיעה. 

מוסקט

מסעדת השף במלון מצפה הימים היא ללא ספק אחת ממסעדות  השף הטובות והמקוריות בארץ; מפות לבנות, כלים מוכספים וכוסות בדולח יפהפיות. הנוף הנשקף מזרחה הוא נוף עמק החולה והרי הגולן, והוא יפהפה בכל שעות היממה. 

הרוף טופ של מלון ממילא

וואו! כל העיר העתיקה, חומות העיר ושני השערים העיקריים שלה נשקפים ממרום מלון ממילא בירושלים. למסעדה יש בר גג יפהפה. בקשו לשבת קרוב למעקה ולא בחלקה הפנימי של המסעדה. 

בלו סקיי

חזרנו לתל אביב ולים: מסעדת השף הכשרה על גג מלון קרלטון מציע נוף יפהפה לים ולעיר בכל שעות היום. אנחנו מציעים לכם דווקא ארוחת בוקר, כיון שמראה הים מהגג הזה הוא פשוט מדליק. 


מחפשים מסעדה רומנטית? באתר B144 תמצאו מגוון מסעדות לאירועים, לערבים רומנטיים ולכל טעם ורצון.