בא לכם לאכול טוב, אבל לא בא לכם לצאת? מצד שני, להישאר שוב בבית? להזמין אוכל ולאכול ממגשית או קופסא? לעשות כלים אחרי האוכל?
 

לצאת למסעדה – לצאת לבילוי

יציאה למסעדה פרושה להתלבש, לצאת מהבית ומאווירת השגרה הביתית הרגילה ולראות אנשים. לצאת למסעדה פירושו משהו שהוא מעבר לאוכל עצמו, ל"אקט" של אכילת ארוחת ערב. מסעדות בתל אביב מציעות היום בילוי שלם סביב האוכל, בין אם מדובר במוסיקה טובה ברקע, בתפאורה ועיצוב ובין אם מדובר באקסטרות אחרות, כמו הופעה או אפילו צ'ייסר קטן, שעושה טוב על הלב.
 

האוכל מגיע חם לשולחן

נכון, כשאתם מבשלים בבית, האוכל מגיע לשולחן חם וטרי. כך זה גם במסעדה טובה: בניגוד להזמנת שליחות או אפילו טייק אוואי, האוכל מוכן ממש לפני שהוא מוגש. הוא לא 'מבלה' 45 דקות במגשית פלסטיק או קופסת קרטון עד שהוא מגיע הביתה.  

במילים אחרות, ביציאה למסעדה, אתם תחכו לאוכל, ולא האוכל הוא זה שיחכה לכם, או שתעבור כמעט שעה עד שהוא יגיע בשליחות מהמסעדה. 

 


 

אפשר לבחור מסעדה לפי סוג הבילוי

ערב עם חברים או בילוי משפחתי יותר? בילוי זוגי-רומנטי? כשאתם יוצאים מהבית, אתם יכולים לבחור את סגנון המסעדה המתאים לכם ביותר לאותו ערב: 

  • משהו קליל - לסוף יום עבודה, משהו לא מחייב או שכונתי? מסעדות כאלה לא חסרות.
  • בילוי זוגי או רומנטי - תחשבו על מסעדות קטנות, שיושבות במבנים היסטוריים, כמו הרבה מסעדות בירושלים, למשל.

כל אלה הם דברים שקשה להגיע להם בבית: ליצור אווירה רומנטית בבית זה דבר שתמיד אפשר, אבל זה מצריך יותר מסתם מחשבה או השקעה. אותו דבר לגבי שינוי אווירה למשל: כמה באמת אפשר להתנתק מהיום-יום כאשר אתם מזמינים אוכל הביתה?

יתרון נוסף ביציאה עם החבר'ה הוא שאתם לא צריכים לחשוב על הבלגן שאחרי או על שטיפת כלים.

אז מה יכולים להיות היתרונות של הזמנת משלוח הביתה? 

למצוא מקום במסעדה? ביום חמישי או בערב שבת?

פעם היה אפשר למצוא מקום במסעדות רבות מחוץ לעיר, גם בערבים העמוסים יחסית.
היום? היום זה כמעט בלתי אפשרי. 

נסו להתקשר ערב או שניים מראש לקראת סוף השבוע ולהזמין מקום במסעדה ראויה ומבוקשת, ויעשו לכם טובה שיסכימו לקבל מכם הזמנה. יגדירו לכם את שעת ההזמנה, ולא רק זה: כשכבר תצליחו להזמין מקום, יגידו לכם "השולחן יהיה שלכם למשך שעה וחצי." הפתרון? הזמנת ארוחה בשליחות, לפי רצונכם ומבוקשכם, בכל ערב ובכל שעה. אם תזמינו שליחות, אתם תהיו בבית שלכם, תוכלו לאכול בכל שעה בה תבחרו, אף אחד לא יציק לכם אם תאריכו בשיחה ותרצו לאכול קצת לאט יותר ובוודאי שלא אם תרצו להישאר.

 


 

חיפוש חניה? לא הפעם!

יש רבים שרק המחשבה על חיפוש חניה בתל אביב או בעיר גדולה אחרת, כמו ירושלים, מוציאה להם את החשק מלצאת מהבית. אחרים לא רוצים להיכנס שוב לרכב, אחרי שכבר היו תקועים בפקקים בדרך אל העבודה או ממנה. הפתרון לאלה הוא כמובן הזמנת משלוח הביתה – בזמן שיעבור בין הרגע בו חזרתם מהעבודה ובין זה שהשליח ידפוק בדלת, כבר תספיקו להיות אחרי המקלחת. 

אז משלוחים ממסעדות? היכנסו עכשיו לאתר B144 עסקים, בחרו במסעדה מועדפת והזמינו משלוח בכל שעה.