מסעדות צרפתיות מומלצות בפראג

כמעט בכל עיר תיירותית ברחבי הגלובוס ניתן למצוא לפחות מסעדה צרפתית אחת. מסעדות צרפתיות הם שם נרדף לאיכות ולסגנון מושלם של אוכל. המטבח הצרפתי נחשב כאחד המשובחים בכל העולם ורוב אניני הטעם יסכימו כי המטבח הצרפתי הוא הטוב ביותר בערים שונות ברחבי אירופה וצפון אמריקה ניתן למצוא מספר רב של מסעדות צרפתיות משובחות זוכות כוכב מישלן הידוע המציעות מכל טוב המטבח הצרפתי לכל סועד. אם תפתחו את "מפת פראג מסעדות" תגלו שרק בעיר פראג יש מעל ארבעים מסעדות צרפתיות שונות ומגוונות המציעות את מיטב המנות מהמטבח הצרפתי הקלאסי והחדש. לפניכם מספר מצומצם של מסעדות צרפתיות בפראג שכדאי לבקר בם ולטעום מנפלאותיהם.

מסעדת "Georges a l`Alchymist" – מסעדה מעולה לאוהבי המטבח הצרפתי בה המנות ודרכי ההגשה עולים על כל דמיון. המסעדה משתמשת בכל יום במוצרים הטריים ביותר שניתן למצוא בשווקים של פראג ושף המסעדה הופך אותם למנות ומטעמים שונים מופלאים. תפריט המסעדה בנוי על מנות צרפתיות קלאסיות בנוסף למנות חדשניות הנשענות על בסיס המטבח הצרפתי המסורתי. תפריט היינות במסעדה מרשים במיוחד ונראה כי הבעלים עשו ככל יכולתם גם בנושא זה. במסעדה ארבעה חדרים פרטיים שונים בעיצובם ובאווירתם אחד מהשני. בקיץ המסעדה מציעה למבקרים לאכול באוויר הפתוח בגינת המסעדה אשר מאפשרת ליהנות ממזג האוויר בפראג ובארוחה אינטימית ורומנטית תחת כיפת השמיים. כתובת: Hellichova 4, Praha 1, Prague.

מסעדת Degustation Boheme Bourgeoise – מסעדה אקסקלוסיבית ואיכותית בה צוות הטבחים הכולל צוות פטיסרים מדהים המונהג ע"י שף Sahajdak המהולל מכינים שני תפריטי סעודות שונים הכוללים כל אחד שבע מנות שונות בארוחה אחת. כל המנות מורכבות מהמוצרים הטריים ביותר כמובן אך גם מוצרי המסעדה הם מוצרים אורגניים הנאספים מדיי יום ממספר חוות אורגניות באזור. מנות המסעדה מגוונות ובנוסף למנות צרפתיות קלאסיות ניתן גם ליהנות ממאכלים ומנות צ'כיות קלאסיות. שימו לב לאלה מביניכם שלא מעוניינים בתפריט הקבוע מראש ע"י השף ניתן להזמין גם מתוך התפריט המלא של המסעדה מנות שונות. כתובת: Hastalska 18, Praha 1, Prague.

מסעדת L`ardoise – מסעדה קטנה, אינטימית וחמימה בה בעלי המסעדה ושף המקום הם ילידי צרפת ולכן המנות והאירוח בהתאם. מנות המסעדה מורכבות ממנות צרפתיות קלאסיות עליהם גדל כל צרפתי, כאשר כל מנה מבוצעת ומוגשת למופת כמו יצירת אומנות. המסעדה אינה סנובית כמו שאר המסעדות הצרפתיות והיא יותר מומלצת למשפחות וקבוצות. תפריט היינות במסעדה עשיר ביותר וניתן ליהנות משלל יינות צרפתיים מעולים. כתובת: Bruselska 7, Praha 2 Prague.

בברכת תבלו ותיהנו בפראג,
צוות אתר
SeeCity.