הרוב הגדול של המטיילים בלונדון נהנים ממגוון המסעדות העצום שיש לעיר הנפלאה הזו להציע. ממסעדות צרפתיות ועד בשרים ודגים ללונדון יש הכול להציע.

אבל
לונדון מציעה למטייל גם מקומות אחרים ושונים של מזון מהיר ובמיוחד טעים. לא בכל טיול בלונדון צריך לבלות במסעדות עם 3 מנות ו"לשרוף" זמן יקר מהטיול. כבר מההתחלה חשוב לציין כי אנו לא מדברים על רשתות המזון המהיר האמריקאיות הידועות, האוכל המהיר של לונדון נמצא בכל פינה ומציע מגוון עצום המתחיל מ-"פיש אנד צ'יפס" המוכר והטוב ומסתיים בנקניקיות עגל על האש עם פירה בצד והכול מהיר זול ומעולה.

המקום הראשון שכדאי לנסות את מטעמיו הם השווקים הפזורים בכל רחבי לונדון. השווקים, חוץ מחוויית קניות בלונדון מציעים גם שלל מטעמים בדוכנים או במסעדות בית קטנות ולפעמים הזויות עם מנות מהעולם כמו פאייה ופיצה, ועד מנות אנגליות מסורתיות כמו שפרדס פאי, פיש אנד צ'יפס ועוד.

בשווקים אלו גם ניתן למצוא חטיפים מלוחים ומתוקים הנעשים במקום והם חוויה הפונה גם לטעם וגם לרגש. אל תפספסו ביום חורף קר את הערמונים על האש, או את מרק הירקות העשיר באחד הדוכנים הנפלאים באזור שוק ווטרלו.

עוד אופציה מוצלחת וכדאית למטיילים הרעבים שביניכם המחפשים קצת אוטנטיות ועניין אלו הם הפאבים הקטנים, השכונתיים שלא נמצאים במרכזי התיירות ההומים של העיר לונדון. פאבים אלו פזורים בכל רחבי לונדון ומציעים מספר מנות אוטנטיות ואנגליות. המנות איכותיות ונעשות באהבה גדולה וניתן לראות זאת עפ"י הכמות הרבה של כל מנה. בנוסף, המנות בפאבים אינם יקרות וניתן להוזיל מאוד את עלויות הארוחה של משפחה באמצעות אופציה זו.

רשתות המזון המהיר חולשת בכל אזורי לונדון ביד רמה. ניתן למצוא סניף של רשת מקדונלדס, סאבווי, בורגר קינג ועוד מספר רב של רשתות מוכרות כמעט בכל פינה שנייה ברחבי העיר ובמיוחד באזורים התיירותיים של לונדון.

רשתות אלו מציעות ארוחות ממוצעות וזולות בעלות של כ- 5-6 ליש"ט לאדם. למעוניינים בפיצה מהירה ואיכותית רשת מסעדות פיצה אקספרס הפחות מוכרת לישראלים מכל רשתות המזון המהיר היא אופציה מצוינת. הארוחה בפיצה אקספרס טעימה ביותר והפיצה דקה ואיכותית.

למטיילים המחפשים אוכל כשר בלונדון ומהיר מומלץ להיכנס לאחד מבתי הכל-בו או הסופרמרקטים הגדולים הנמצאים במספר רב של מקומות בעיר לונדון ולחפש את אזור הכריכים המוכנים, שם תמצאו כריכים כשרים שמיוצרים ע"י מספר חברות.