מסיבת רווקות צריכה להיות אירוע משמח ומצחיק ככל האפשר. בסופו של דבר, זה הערב שבו החברות הכי טובות שלה משלחות את החברה הכי טובה שלהן, לזרועותיו של מישהו שאולי כן – ואולי לא – הן סומכות עליו, שיעשה לה טוב לכל שארית חייה.
זה יכול להיות גם אירוע צהריים, או חטיפה מפתיעה ממקום העבודה, למשל. 
או שלא. 
אבל הבנתן את הראש, נכון? מדובר בערב של צחוקים, קצת פרוע, אבל במידה, וכזה שיש בו מספיק אלכוהול כדי שיהיה מגניב, ורצוי שלא יותר מדי, כדי שיישאר מגניב ולא יהפוך לערב קשה. 

 

פותחים קבוצת ווטסאפ סודית

שבה משתפים את כל המוזמנות בפרטים החשובים, כמו איפה ומתי ומי מביאה מה אם בכלל ומה התקציב – זה חשוב – וכולי וכולי. 
הקבוצה לא חייבת להיות סודית, אבל אם אתן רוצות שהכלה לעתיד לא תדע מה קורה, השאירו אותה סודית ככל האפשר. ממילא היא תגלה.

 

שוכרים מקום

בהתאם למספר הבנות שמגיעות או באות או אמרו שהן באות, או הבטיחו שהן יבואו ולא חשוב מה יקרה ולמי. זו יכולה להיות וילה מגניבה לחלוטין או חדר פרטי במסעדה או בבר. זה יכול אפילו להיות חדר גדול או סוויטה בבית מלון. זה יכול להיות מקום על שפת הים, אבל רצוי שיהיו שם מים, כמו בריכה למשל, או ג'קוזי מכובד. או שזה יהיה ים. 
הטיפ החשוב ביותר בעניין המיקום, הוא שהיות ומדובר בקיץ, כדאי שהוא יהיה פתוח, שתהיה בו בריכה בכל מקרה. מה שכן, חשוב וכדאי שהוא יתאים לאופי הכלה וכמובן – לאופי האירוע. אל תזמינו מקום רועש או חדר קריוקי למסיבת רווקות של מישהי שהספרייה העירונית נחשבת בעיניה למקום רעשני במיוחד. 
בוחרים סגנון והפעלה – והנה הגענו לענייני הרעיונות.

 

סדנת קוקטיילים

שם כיסוי לערב אלכוהולי במיוחד, שבו מישהו – או מישהי – מלמד את באות המסיבה איך וכיצד להכין קוקטיילים מגניבים במיוחד. 
אחרי שלומדים להכין את הקוקטיילים – מנסים אותם, כמובן. 

 

סדנת סטיילינג אישית

איך להתלבש כדי להרשים? מה ללבוש לראיון עבודה? איך לקנות וליצור מלתחה אישית בצורה חכמה, ועוד טיפים ורעיונות ליום יום, למסיבות ולאירועים. 
ומה הבונוס הכי רציני של סדנת סטיילינג כזאת? 
מי שעוברת אותה ולומדת טוב, יכולה להגיע לחתונה כשהיא לגמרי במיטבה. זה הכול עניין של יישום רעיונות. 

 

מסיבת רווקות

 

ערב ומופע דראג קווין

סטנד אפ משולב בסדנת "איך עושים זאת נכון": תלבושות מגניבות, תסרוקות, איפור ומה לא. אפשר לעשות תחרות קטנה ל- Best Queen, למשל. ולקבוע שהזוכה מקבלת את הזכות ללוות את הכלה לחופה. 

 

סדנת מסאז'ים

פעילות שמתאימה למסיבת רווקות על חוף הים, למשל, תחת שמשייה מתאימה, אחרי או לפני סדנת הקוקטיילים. חפשו מישהו שגם מלמד כיצד לעשות מסאז' טוב. זה מועיל בחיים, תאמינו לנו. 

 

ריקוד על עמוד

אפשר בבית – חשוב לברר אם אכן מפעילת הערב אכן מצוידת בהתאם – או לשכור סטודיו מתאים ולקיים בו את כל הערב. 
פעילות מגניבה מאוד, ייחודית ולא קלה, אגב, מבחינה גופנית. 

 

טארוט ומיסטיקה אחרת

מאוד תלוי אם אתן בעניין או שלא, או אם ניסיתן פעם: קריאה בקלפים או בכף היד, אם היא נעשית טוב ונכון, יכולה להיות בסיס לערב משעשע ומגניב (ולפעמים קצת מפחיד). 

 

הפרשת חלה

מתאימה מאוד לכלות מסורתיות או דתיות, אבל גם לחברה מעורבת של בנות חילוניות ודתיות. מאוד תלוי בראש שלכן, אבל יש משהו בהחלט רגיש ומעניין בערבים האלה. 

 

סדנת שף, קונדיטוריה או יין

פעילות מעולה לערב שיש בו בנות צעירות ונשים קצת יותר מבוגרות: אפשר לקיים בבית או בכל מקום שיש בו מטבח, אפשר במסעדה או בחדר פרטי; הכול בהתאם לנושאים ולתוכנית הערב. 

 

סקסולוגיה ויחסים

בתחום הזה לא חסרים רעיונות, החל במה שנקרא "סקסולוגית חברתית", דרך לימוד שפת גוף – בעיקר כדי לקרוא את שפת הגוף של גברים – ועד לשיעור של ממש בתורת היחסים. חפשו מישהי שיש לה חוש הומור בריא, ידע והמלצות. יש בהחלט מרצות שיודעות להעביר ערב לבנות בגילאים שונים, בלי להיות מביכות. 
 

אז נבחרת להיות המארגנת? מחפשת אטרקציות מגניבות למסיבת רווקות של החברה שלך? הקליקי כאן ובחרי אטרקציה מושלמת למסיבת רווקות בלתי נשכחת.