מחיר שכפול מפתחות רכב ושלט

ישנם סוגים שונים של מפתחות לרכב, כאשר שיטת השכפול משתנה מאחד לאחד. טווח המחירים הוא רחב ומשתנה בהתאם לסוג המפתח או השלט. 

כמה עולה שכפול מפתח / שלט לרכב?

שכפול מפתחות פשוטים או כאלה עם שבב אימובילייזר יעלה בין 150 ל- 350 שקלים. טווח המחירים של שכפול שלט לרכב הוא גדול יותר, ונע בין 350 ל- 1,000 שקלים, תלוי בסוג השלט. 

מתי צריך לשכפל מפתח?

מפתחות ושלט המכונית עלולים להישבר, ללכת לאיבוד או להישחק עם הזמן. כמו כן, עלולות להתרחש תקלות לא צפויות בעקבותיהן המפתח לא יפתח או יניע את הרכב. 

מומלץ להקדים תרופה למכה ולשכפל שלט לרכב ומפתחות לפני שמקרים אלה מתרחשים. אם גם המפתח החלופי מתקלקל או הולך לאיבוד, התיקון יהיה יקר ומסובך הרבה יותר. 

סוגי מפתחות לרכב

הסוג הראשון והפשוט ביותר הינו מפתח ברזל ללא שבב. השכפול שלו הוא מכאני בלבד ולכן גם המחיר זול יחסית. סוג נוסף הוא מפתח הכולל שבב אלקטרוני שמתקשר עם האימובילייזר. כדי לשכפל מפתח זה, יש לקודד את המפתח החדש. פעולה זו היא מעט מורכבת יותר.

על מנת לשכפל שלט לרכב יש צורך בקידוד השלט החדש. כמו כן, ישנם שלטי רכב בהם משולב מפתח ושכפולם אף מורכב יותר. לבסוף, ישנם שלטים חכמים המיועדים לרכבים שמונעים בלחיצת כפתור. שכפול שלט לרכב חכם הוא היקר והמורכב ביותר.  

 

*המחירון בגדר המלצה בלבד, ייתכנו שינויים במחירים בהתאם למורכבות העבודה*

מחירים מומלצים למנעולן

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • מנעולי דוד - מנעולן מוסמך ומקצועי מומלץמנעולי דוד - מנעולן מוסמך ומקצועי מומלץ
    (128 המלצות)
    פתוח 24/7מנעולן באשקלון יצאת צדיק הבחור הזה אלוף עולם דוד הגיע מהר פרץ לנו את הדלת והחליף את המנעול ב5 דק בנוסף שיכפל לי שלט לרכב ב
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • חברת רב בריח (08) תעשיות בע"מחברת רב בריח (08) תעשיות בע"מ
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 19:00חברת רב בריח מובילה את תחום הדלתות מזה 40 שנה, עם איכות ללא פשרות, עיצובים חדשניים, טכנולוגיה מתקדמת ועשרות פטנטים הרשומים בי
    אתראתר
  • י ס פריצות ומנעוליםי ס פריצות ומנעולים
    (22 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 08:00נהניתי מהשירות וקיבלתי שירות מצוין. המחיר היה מצוין, אלכס היה אדיב, שירותי. מבחינתי רק איתו אעבוד. מומלץ בחום.
    גלריהגלריה