מחיר פריצת דלת פלדלת

פריצת דלת פלדלת היא עבודה לא מסובכת אך כזו שדורשת ידע וניסיון. מחירה משתנה בהתאם לסוג הדלת ולתיקונים הדרושים. החלפת מנעול או צילינדר עלולה לייקר את המחיר. 
 

כמה עולה פריצת דלת פלדלת?

עלות פריצת דלת פלדלת היא בין 400-600 ₪.
 

איך פורצים דלת פלדלת?

המנעולים המותקנים בדלת פלדלת הם מסוג מנעול צילינדר. המנעולים האלו פועלים באמצעות פינים הנלחצים בעוצמות משתנות על ידי סיבוב המפתח. מנעולן מקצועי יכול לפרוץ מנעול פינים באופן מהיר מאוד: הוא יחתוך את הידית באמצעות דיסק וכך יפתח את המנעול בעזרת מברגה.
 

כמה זמן לוקח לפרוץ דלת פלדלת?

פריצת דלת פלדלת היא מורכבת ויכולה להיערך יחסית זמן רב. דלת זו היא עם מנגנון נעילה מורכב ולא עם מנעול פשוט.

 

בעיות אפשריות בדלתות כניסה

דלתות כניסה הן לרוב גדולות וכבדות, ובהתאם מנגנון הנעילה שלהן מורכב יותר מדלתות פנים. הבעיות העיקריות בדלתות אלו נגרמות עקב תקלה בצילינדר או במנעול, והן מחייבות הזמנה של פורץ דלתות. 

  • בעיה בצילינדר בדרך כלל מופיעה לאחר תקופת שימוש ארוכה, עקב בלאי או צבירת חלודה. כשזה קורה, יהיה קשה עד בלתי אפשרי להכניס את המפתח לצילינדר. פורץ דלתות יבצע שימוש בכלים מיוחדים וינסה להימנע מפגיעה בצילינדר. עם זאת, לעיתים אין מנוס מהחלפתו.
  • מנעול הדלת הוא מנגנון גדול ומורכב, ובעיה בו לרוב תתרחש עקב היתקעות אחד הבריחים במקומו. ניתן לזהות בעיה זו על ידי התנגדות של המפתח להסתובב. פריצת דלת פלדלת בעלת מנגנון רב בריחי, היא עבודה מורכבת שעשויה לקחת זמן מה. לרוב, בסיומה, תידרש החלפת המנעול. 
  • תקלה נוספת עלולה להתרחש בדלתות נטרקות. אלו הן דלתות שידיתן החיצונית קבועה וניתן לפתוח אותן מבחוץ רק באמצעות מפתח. אם קרה והדלת נטרקה מאחוריכם ואין לכם מפתח – תצטרכו לפרוץ אותה. זהו תהליך פשוט שאינו דורש החלפת רכיבים, אם הדלת אינה נעולה. 

 

מחיר פריצת דלת פלדלת מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום המנעולנים. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה ואיכות חומרי הגלם.

מחירים מומלצים למנעולן

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • מנעולי דוד - מנעולן מוסמך ומקצועי מומלץמנעולי דוד - מנעולן מוסמך ומקצועי מומלץ
    (128 המלצות)
    פתוח 24/7מנעולן באשקלון יצאת צדיק הבחור הזה אלוף עולם דוד הגיע מהר פרץ לנו את הדלת והחליף את המנעול ב5 דק בנוסף שיכפל לי שלט לרכב ב
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • חברת רב בריח (08) תעשיות בע"מחברת רב בריח (08) תעשיות בע"מ
    נותן שירות ארצי
    ייפתח מחר בשעה: 08:00חברת רב בריח מובילה את תחום הדלתות מזה 40 שנה, עם איכות ללא פשרות, עיצובים חדשניים, טכנולוגיה מתקדמת ועשרות פטנטים הרשומים בי
    אתראתר
  • י ס פריצות ומנעוליםי ס פריצות ומנעולים
    (22 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 08:00נהניתי מהשירות וקיבלתי שירות מצוין. המחיר היה מצוין, אלכס היה אדיב, שירותי. מבחינתי רק איתו אעבוד. מומלץ בחום.
    גלריהגלריה