מחיר החלפת צילינדר רב בריח

אם המפתח נתקע או אינו מסתובב כאשר הדלת נעולה – יש צורך בפריצת הדלת ובדרך כלל גם בהחלפת צילינדר.
 

כמה עולה החלפת צילינדר רב בריח?

עלות החלפת צילינדר רב בריח היא בין 250-450₪. העלות כוללת את עבודת המנעולן והרכיב עצמו.
 

מה זה מנעול רב בריח?

זהו מנגנון המותקן בדלתות פלדלת ויש בו מספר רב של זרועות (בריחים), וזאת הסיבה שקוראים לו - רב בריח. מנעול סטנדרטי מגיע עם 4 בריחים קדמיים היוצאים לצד הדלת. לעומת זאת, למנעול רב בריח יש 3 בריחים נוספים: בריח היוצא בחלק העליון של הדלת, בריח נגדי שיוצא בחלק האחורי ואחד נוסף שיוצא בחלק התחתון של הדלת. חשוב לציין שמנעול רב בריח מתאים עבור התקנה בדלתות פלדלת בלבד, ולא לדלתות עץ או ברזל פשוטות.
 

מהן היתרונות של צילינדר רב בריח?

הצילינדר הוא מנעול הנעזר במנגנון מכני, המאפשר לפתוח את מנעול הבית באופן פשוט מאוד בעזרת מפתח. בנוסף, צילינדר רב בריח יסתובב בעזרת מפתח לכל כיוון וכך יהפוך את הדלת נעולה או פתוחה בזכות לשונית הדלת הנכנסת או יוצאת מהדלת.
 

איך מתבצעת החלפת צילינדר רב בריח?

החלפת צילינדר לדלת זו פעולה יחסית פשוטה עבור מנעולנים. ראשית צריך להסיר את לוח המגן של מנעול הדלת, ולאחר מכן לשחרר את הברגים שמחזיקים את הצילינדר במקומו. לבסוף, מבצעים הברגה של הרכיב החדש ומחזירים את כל הברגים למקום לפי הסדר הנכון. 

כמו כן, את הצילינדר החדש יש להתקין בזהירות, כדי שיפעל במקומו המדויק וכך יניע את מוטות הנעילה בצורה מדויקת בה תוכנן מנגנון הנעילה. במידה והדלת לא נעולה באופן תקין בכל ארבעת הצדדים, היא לא מספקת לכם את ההגנה הנחוצה. בנוסף, וודאו שהצד החיצוני של המנעול לא בולט או רופף מפני הדלת.
 

מחיר החלפת צילינדר רב בריח מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום המנעולנים. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה ואיכות חומרי הגלם.

 

*המחירון בגדר המלצה בלבד, ייתכנו שינויים במחירים בהתאם למורכבות העבודה*

מחירים מומלצים למנעולן

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • מנעולי דוד - מנעולן מוסמך ומקצועי מומלץמנעולי דוד - מנעולן מוסמך ומקצועי מומלץ
    (128 המלצות)
    פתוח 24/7מנעולן באשקלון יצאת צדיק הבחור הזה אלוף עולם דוד הגיע מהר פרץ לנו את הדלת והחליף את המנעול ב5 דק בנוסף שיכפל לי שלט לרכב ב
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • חברת רב בריח (08) תעשיות בע"מחברת רב בריח (08) תעשיות בע"מ
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 19:00חברת רב בריח מובילה את תחום הדלתות מזה 40 שנה, עם איכות ללא פשרות, עיצובים חדשניים, טכנולוגיה מתקדמת ועשרות פטנטים הרשומים בי
    אתראתר
  • י ס פריצות ומנעוליםי ס פריצות ומנעולים
    (26 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 08:00אני רוצה לומר המון תודה לאלכס על הזמינות, השרות הנפלא והעבודה הנהדרת שעה אצלי בבית.התקשרתי לאלכס לגבי תיקון מנעול דלת כניסה.
    גלריהגלריה