חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

חנויות תאורה באזור מודיעין והשפלה

(9 תוצאות)
נותן שירות באזור מודיעין והשפלה
גולדן לייט פרוייקטים בתאורה בע"מ
גולדן לייט פרוייקטים בתאורה בע"מ
טלפון: 08-8695112
רחובות
ייפתח מחר בשעה: 08:00
גולדן לייט מתמחה בגופי תאורה המשולבים בבית, בגינה ולתעשייה המהווים אלמנט קריטי בעיצוב הסופי של חלל הבית ומראה הגינה. אם גם אתם בונים, משפצים או מעצבים, ומחפשים גופי תאורה איכותיים וייעוץ מקצועי היכנסו לגולדן לייט.
נותן שירות באזור מודיעין והשפלה
יצא לאור - מרכז התאורה
יצא לאור - מרכז התאורה
טלפון: 076-8608008
פתוח עד השעה: 22:00
״אנשים נחמדים, מחירים הגונים, תצוגה יפה ושירות אדיב גם״
מחסני תאורה , סניף בילו סנטרמחסני תאורה , סניף בילו סנטר
שכ יחד, רחובות
רזיאל עיצוב אומנותי בתאורהרזיאל עיצוב אומנותי בתאורה
הסתת 18, מודיעין מכבים רעות
אורות העיר נברשות - קפלן נחמןאורות העיר נברשות - קפלן נחמן
אחד העם 1, רחובות
פולס - אור בע"מפולס - אור בע"מ
פרופ' א.ד. ברגמן 2, רחובות
מחסני תאורה , סניף ישפרו סנטר מודיעיןמחסני תאורה , סניף ישפרו סנטר מודיעין
(1 המלצות)
אזור מלאכה 125, מודיעין מכבים רעות
מחסני תאורה , סניף שילתמחסני תאורה , סניף שילת
חממות, שילת

השימוש בתאורה הוא אחד מהאמצעים הבסיסיים ביותר בעיצוב פנים: הנה כך תדעו כיצד לבחור חנות תאורה באזור מודיעין והשפלה שמתאימה לכם, ולקנות בצורה מושכלת וכלכלית. 
אם עובדים בחוכמה ובצורה נכונה עם גופי תאורה מתאימים, אפשר להגדיל או להקטין חללים בבית, להאיר פינות חשוכות שאור טבעי לא מגיע אליהן וגם למקד מבט אל פריטים שונים בחדר. הארה טובה של יצירת אמנות למשל, יכולה לשנות מהיסוד את ההתייחסות שלנו כלפיה ואת תפקידה בחלל. 

 

חנויות מנורות ונברשות באזור מודיעין והשפלה: מגוון גדול ומחירים משתנים

בין אם מדובר ברשתות ובין אם מדובר בחנויות פרטיות או יבואנים של פריטי מעצבים: ההיצע בחנויות השונות הוא לרוב גדול. הכלל הראשון בחיפוש מנורות או נברשות לבית, הוא לבחור בחנות שסגנון הפריטים שהיא מציעה ומוכרת מתאים לסגנון עיצוב הבית שבו אתם מעוניינים. 
הכלל השני הוא להתאים את החנויות בהן אתם מחפשים, לתקציב שלכם: לדוגמא, אם אתם מחפשים גופים מעוצבים בסגנון מודרני, אבל התקציב שלכם הוא יחסית מוגבל, חפשו בין חנויות הרשתות השונות ואפילו בחנויות "עשה זאת בעצמך". במקומות אלה תמצאו פריטים שהעיצוב שלהם אופנתי, אבל הם מיוצרים בכמויות גדולות, כך שמחירם יחסית נוח. 
מנגד, פריטי מעצבים או נברשות מעוצבות בסגנון קלאסי או פריטי רטרו תוכלו למצוא בחנויות יד שנייה, בחנויות פרטיות קטנות או אצל יבואנים מאוד ממוקדים, שמציעים פריטים מסוג זה. באופן כללי, נברשות מתאימות לחדרים גדולים או לבתים גדולים, ופריטי מעצבים יקרים יותר לכן קהל היעד לכל אלה קטן יותר. 
כלל שלישי שכדאי לזכור בקנייה בחנויות תאורה באזור מודיעין והשפלה, הוא "כלל החומר". כלל זה אומר שכאשר אתם משווים מחירים, אל תשוו בין הפריטים רק על סמך עיצוב או גודל של פריט.
חשוב מאוד לבדוק מה איכות החומרים מהם בנויים או מורכבים גופי התאורה שמציעים לכם: מה עובי המתכת, למשל, ומה איכות הצביעה או ההתקנה של הגוף עצמו. כמו כן חשוב לבדוק מה תקופת האחריות שמקבלים ברכישה של אביזרי תאורה באזור מודיעין והשפלה.

המשך קריאה