מחיר השכרת מנוף סל

כמה עולה השכרת מנוף סל?

עלות השכרת מנוף סל נעה בין 500-1,750 ₪ לשעה.

 

ממה מורכב מחיר השכרת מנוף סל?

המחיר מורכב מגובה המנוף, מנוכחות מפעיל למנוף, מתוואי האתר בו יש צורך לפעול וכדומה. בנוסף, ככל שהמנוף מגיע גבוה יותר, כך מחירו יהיה יקר.

 

מה זה מנוף סל?

מנוף סל הוא מנוף שבקצה שלו מותקן סל מתכת, עליו ניתן להעמיס ציוד או עובדים ולהעלות אותם לפעילות מסוימת בגובה או לחלופין להוריד למטה. המנוף מגיע, בדרך כלל, לגובה מקסימלי של 50 מטרים ובאמצעות הזרוע שלו ניתן לכוון אותו לכל הצדדים.

 

באילו מקרים יש שימוש בהשכרת מנוף סל?

השכרת מנוף סל אפשרית על ידי אדם פרטי, למשל במקרה של שיפוצים, התקנת מיזוג אוויר, גיזום עצים בחצר, ניקוי חלונות בגובה ועוד. לחלופין, גם חברות ורשויות מקומיות משתמשות בשירות זה, לצורך תיקון והתקנה של תאורה, שלטי חוצות, אנטנות סלולר ותקשורת, העברת חומרי בניין ועוד. מנוף סל הוא מהפופולריים שבקבוצת המנופים.

 

מהן היתרונות והחסרונות של השכרת מנוף סל?

היתרונות של מנוף סל הם עבודה פשוטה ומהירה, יכולת לעמוד גם במקומות צרים והגעה לגובה של עד 50 מטרים. כמו כן, המנוף כולו מחובר לרכב גדול או משאית, מה שמאפשר לנייד אותו ממקום למקום ולקפלו בסוף היום. חסרונות, לעומת זאת, נוגעים בעיקר לעניין המשקל שהסל יכול לשאת וכמובן לגודל של הסל, שהוא אינו בלתי מוגבל.

 

מחיר השכרת מנוף סל מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום מנופים. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה ואיכות חומרי הגלם.

מחירים מומלצים למנופים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • ר.א. תיקון ציוד בניה בע"מר.א. תיקון ציוד בניה בע"מ
    (1 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 08:00ענו ועזרו חיש ובאדיבות
  • י.ב.ניר עגורנים השכרת עגורנים עגורן צריחי.ב.ניר עגורנים השכרת עגורנים עגורן צריח
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 08:00י.ב. ניר עגורנים, מקבוצת י.ב. ניר, היא כוח מוביל בתחום העגורנים בישראל. אנו מספקים פתרונות חדשניים ומתקדמים לתעשיית הבנייה הי
    אתראתר
  • בני חליל סולימאן הובלות בע"מבני חליל סולימאן הובלות בע"מ
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 08:00בני חליל סולימאן הובלות בע"מ - ביצוע הובלות משא לציוד כבד, העברת מכולות ורכב כבד, הובלות לכל חלקי הארץ. שרות ברמה הגבוהה ביות