קחו חדר במלון בתל אביב, ובואו להיות חלק מ- 20,000 המבקרים שיגיעו לתל אביב לקראת האירוויזיון של 2019.
תחרות האירוויזיון נחשבת לאחד מאירועי הזמר הגדולים והחשובים בעולם, אבל היא כבר מזמן הרבה מעבר לכך: מדובר ב- SHOW של ממש, שמושך אליו מדי שנה אלפים ואפילו עשרות אלפים של מעריצים מאירופה וממקומות נוספים בעולם. 
בנוסף על המעריצים שמגיעים מאירופה, אוסטרליה וממקומות אחרים, המשלחות עצמן גדולות למדי, וגם הן מבלות ומסתובבות בעיר וצובעות אותה בצבעים שלהן: כל אחת מהמשלחות מכילה מספר אנשי צוות ומלווים מקצועיים, את האמנים עצמם וכמו תמיד, מן הסתם, חברים וחברות, בני משפחה ועוד. 
כל אלה צפויים להגיע גם לתחרות בישראל, ולמלא את מקומות הבילוי השונים כמו בארים בתל אביב או מועדוני לילה ולא פחות מזה את הקניונים והחנויות: חנויות בגדים בתל אביב כבר הצטיידו השנה במוצרים ופריטים ייחודיים לתחרות. לאספנים יש מזכרות רשמיות שונות לצד פריטים אחרים שישמשו כמזכרת, כמו בקבוקי יין במהדורות מיוחדות, שהוציאו יקבים ישראלים, כדי שיימכרו גם במקומות כמו חנויות מתנות בתל אביב

 

מחירי המלונות - לא יעלו

בניגוד לצפי ולנבואות זעם שונות, מחירי הלינה בתל אביב לא עלו לקראת התחרות או בגלל התחרות.
סקר שנערך לאחרונה מראה שהמחירים נותרו כפי שהם תמיד בעונה: מדובר אמנם בתקופת הקיץ, שהיא כבר שיא העונה או קרוב אליה, אבל לא נרשמו העלאות מחיר יזומות, רק בגלל התחרות. 
מצד שני כן מדובר בשבוע או סוף שבוע ייחודי מאוד, שכן כדאי להגיע דווקא בו לביקור ולבילוי בעיר:
כבר אמרנו שצפויים להגיע לכאן אלפי תיירים, והאווירה במקומות בילוי כמו מסעדות או בתי קפה בתל אביב תהיה בוודאי צבעונית יותר מהרגיל, שמחה ורועשת. 
אם אתם רוצים להרגיש קצת חו"ל, ליהנות מהאווירה המיוחדת ולבלות קצת אחרת, השבוע הזה הוא בהחלט הזדמנות מעולה. 
אם כבר הזכרנו מסעדות בתל אביב, הרי שחלק לא קטן מהן בוודאי יגיש מנות מיוחדות, אולי אפילו במחירים שווים, מה שעשוי להיות הזדמנות מעולה לדגום מקומות שאולי לא תגיעו אליהם בשבוע רגיל. 

 

תל אביב בלילה

 

"לראות אירוויזיון בטלוויזיה זה כל כך 2018"

כן, אבל זה לא אותו דבר, גם אם יש לכם הפיצוחים הכי טובים בעולם: בבארים תל אביביים יציבו מסכי טלוויזיה לצפייה בשלבים השונים של התחרות – מחצי הגמר ועד לגמר עצמו, ויהיה שמח וכיף לצפות באירועים השונים עם חברים ותיקים או חברים חדשים. 
ואם כבר הזכרנו צפייה משותפת באירוע במוסיקה הגדול ביותר בעולם, אז אסור לכם לשכוח את כפר האירוויזיון, שהוקם במיוחד עבור חובבי התחרות, בין אם הם מקומיים ובין אם הם תיירים מחו"ל. 
הכפר הגדול – מתחם בילויים והופעות ענק, שצפוי להיות פתוח תשעה ימים – ממוקם בגן צ'ארלס קלור, על הים, בין תל אביב ליפו. 
הכפר בנוי משבעה מתחמים שונים, שכל אחד מהם מיועד לסוג בילוי שונה: יהיה מתחם ספורט, מתחם ליוגה מול הים (חוויה מעולה!), מתחם הופעות של אמנים ישראלים רבים, מתחם תקליטנים, מתחם לאוכל מקומי-ישראלי ועוד.
ה"יורו וילאג'" יהיה פתוח לכל החל בתשעה במאי, ומלבד ההופעות והפעילויות השונות שמנינו, יהיו בו גם פעילויות ואטרקציות של נותני החסות השונים, חנויות ודוכני מזכרות רשמיות, שצפויות להפוך להיות פריטים לאספנים ועוד. 

 

תחבורה ציבורית בתל אביב במהלך האירוויזיון

בסופו של דבר, אם אתם מגיעים לחופשה בתל אביב, אתם לא צריכים את המכונית שלכם. החנו אותה מחוץ לעיר או בחניות המלון, והשתמשו בתחבורה הציבורית או באופניים להשכרה, כמו ה"תל אופן" התל אביבי. 
מערך האופניים להשכרה יתוגבר באלפי זוגות אופניים לקראת התחרות: מלבד אלפי זוגות האופניים של תל אופן ומפעילים אחרים, יש כיום 4,000 זוגות אופניים של מובייק, והתוספת שלה בלבד עומדת על 2,300 זוגות. יהיה מתחם אופניים ייעודי בגני התערוכה ובשבוע האירוויזיון יוענקו שתי נסיעות חינם למי שיבצע 10 נסיעות. 
בנוסף על כך יהיו שאטלים חינם של עיריית תל אביב, שיופעלו בשבת – ביום הגמר של התחרות. 

חושבים על נופש מפנק בארץ? היכנסו לקטגוריית מלונות באתר B144, סננו לפי מיקום, המלצות של אורחים וקופוני הנחה בלעדיים לגולשים שלנו ובחרו את המלון הטוב ביותר עבורכם.