שיש נחשב לאחד החומרים העמידים ביותר והחזקים ביותר שישנם אך עם זאת, גם השיש לא יכול להמשיך ולשרת אתכם נאמנה מבלי שתפנקו אותו מפעם לפעם ומבלי שתבצעו בו עבודות תחזוקה.

פוליש והברקה קריסטלית הן פעולות בסיסיות שיש לדאוג לבצע אחת לפרק זמן קבוע על מנת לשמור את המראה האיכותי של השיש או במקרים מסוימים על מנת להשיב עטרה ליושנה.

מה זה בדיוק פוליש והברקה קריסטלית?

פוליש והברקה קריסטלית הוא תהליך שבו למעשה מנקים את פני המשטח עשוי השיש ובאמצעות מכונות ייעודיות מיוחדות מחדירים לשיש חומרי הברקה קריסטליים. מדובר על תהליך מורכב שדורש מיומנות רבה ומקצועיות גבוהה שכן הוא מורכב ממספר שלבים עוקבים שיש לבצע בזהירות ובמיומנות. בשלב הראשון יש לדאוג לניקוי יסודי ולליטוש של השיש מכל הלכלוך שהצטבר בו במהלך השנים, לאחר מכן יש לעבור על כל חלקי המשטח עם מכונות שתפקידן להחדיר לשיש את שכבת היסוד ורק אז ניתן להתחיל להחדיר למשטח את חומרי ההברקה.

התהליך מתבצע באמצעות צמר מגנזיום שמביא לחימום המשטח על מנת לייעל את פעולת החדרת החומרים למרצפות וסך הכול נהוג לצפות את המשטח בארבע שכבות מופרדות שמונחות על המשטח בזו אחר זו. הפוליש וההברקה הקריסטלית מאפשרים ליהנות משיש בעל מראה מבריק למשך מספר שנים ומהגנה מפני נזקים מכניים כמו שריטות או חבלות.

חשוב לדעת כי פוליש והברקה קריסטלית לא מתאימים לביצוע בכל משטח באשר הוא שכן כפי שציינו, התהליך כרוך בחימום המשטח. כך למשל פוליש והברקה קריסטלית לא מתאימים לביצוע במשטחי קרמיקה או גרניט פורצלן לצורך העניין.

כיצד ניתן לבחור בחכמה חברת פוליש והברקה קריסטלית לשיש?

על מנת שלא יהיה צריך לבצע את התהליך לעתים קרובות, חשוב לעבוד אך ורק מול חברה שמחזיקה בניסיון רב בתחום הפוליש וההברקה הקריסטלית לשיש. ככל שהעבודות יבוצעו באופן קפדני ויסודי יותר, כך הפעם הבאה שתצטרכו לדאוג לו, תגיע במועד רחוק יותר. מומלץ מאוד לבקש מכל נותן שירות או חברה מבצעת שאתם בודקים לקבל פרטי מידע בנוגע לבתי עסק שבהם ביצעו עבודות בעבר או בהווה.

כך תוכלו לגשת למקומות בהם החברה סיפקה את שירותיה ולהתרשם בעצמכם מעבודות התחזוקה וההברקה של השיש.

באילו סוגי שיש ניתן לבצע פוליש והברקה קריסטלית?

פוליש והברקה קריסטלית מתאימים למגוון רחב ביותר של סוגי שיש. בין היתר מדובר על שיש רויאל, שיש חברון, שיש חלילה, שיש מצפה ועוד. כמו כן פוליש והברקה קריסטלית מתאימים לביצוע בבתים או בבתי עסק שמתהדרים במרצפות טרצו, מרצפות סומסום ועוד. במידה ואתם כבר לא זוכרים מתי בפעם האחרונה נהניתם ממשטח חיוני ומלא ברק, נראה כי הגיע הזמן להתעניין בנושא ויפה שעה אחת קודם.