חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

מכירת קטניות בתל אביב יפו

(4 תוצאות)
נותן שירות באזור תל אביב יפו
חממה הרצליה
חממה הרצליה
טלפון: 076-8617274
שד אבא אבן 1, הרצליה
פתוח עד השעה: 21:00
בית קלייה לפיצוחים הטובים במדינה, רשת חממה שושלת הפיצוחים המקורית! אצלנו תוכלו להנות ממגוון רחב של פיצוחים טריים, בקלייה במקום ללא גלוטן, פירות יבשים (מזוני על) כל סוגי התבלינים והקטניות למיניהם, ממתקי עדות (בבה קברסי, לוקום אסלי, בקלוואות מקוריות עבמבר שקדים ועוד) והכל כשר.... פיצוחים טריים ,קטניות,מוצרים אורגנים,תבלינים,פירות יבשים.
נותן שירות באזור תל אביב יפו
קליית אסיף המקורי
קליית אסיף המקורי
טלפון: 076-8109881
צרעה 1, תל אביב יפו
ייפתח מחר בשעה: 08:00
קליית אסיף המקורי - פיצוחים כיד המלך חנות המפעל מתמחה בשיווק פיצוחים טריים, תבלינים, קטניות, קפה טחון ועוד. אספקה בכל איזור המרכז. שירות מקצועי, אדיב ואישי לכל לקוח.
נותן שירות באזור תל אביב יפו
קלית יבגי סניף  נס ציונה בד"צ בית יוסף
קלית יבגי סניף נס ציונה בד"צ בית יוסף
טלפון: 076-8605249
ויצמן 15, נס ציונה
ייפתח מחר בשעה: 07:00
קליית יבגי מוכרת בזכות איכות וטריות מוצריה,שנעשים כולם בבית הקלייה הפרטי. ניתן למצוא אצלנו מגוון גדול של פיצוחים, קטניות,תבלינים ועוד. כל מוצרינו נעשים בסטנדרטים הגבוהים ביותר והם התגלמות של טעמי העבר הנוסטלגיים. אנו משרתים כבר שנים באהבה גדולה את ציבור לקוחותינו, נשמח לראות גם אתכם נהנים ממוצרינו. ניתן למצוא מגוון רחב וטרי של פיצוחים, קטניות, תבלינים, ממתקים, בית קליה ועוד. אנו שמחים לשרת את הציבור הדתי והחרדי, כל מוצרינו כשרים בהשגחת בד"ץ בית יוסף ורבנות ראשל"צ.

עסקים נוספים נותני שירות באזור תל אביב יפו

נותן שירות באזור תל אביב יפוגרעיני עפולהגרעיני עפולה
(3 המלצות)
ראש העין
פתוח עד השעה: 22:00טעים. שרות מעולה. הכל טרי
חנותחנות
אתראתר
חומוס 6 - 9.5 ₪
חומוס ספרדי/מקסיקני 8.5 - 12.5 ₪
אפונה ירוקה, חצויה 4.5 - 6.8 ₪
עדשים ירוקות 6.5 - 8 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.
רשימת העסקים הנל מהווה רק את בעלי המקצוע, החברות, החנויות והעסקים בתחום מכירת קטניות בתל אביב יפו העונים על התחומים הבאים: . לרשותכם מצד שמאל אפשרות סינון לעסקים נוספים בתחום המכירת קטניות. תוכלו לבחור בעסקים לפי התמחות ספציפית, עסקים הנתונים שירות בתל אביב יפו ותל אביב והמרכז או ישובים אחרים. לצד כל עסק ברשימה תוכלו למצוא מספר טלפון, כפתור ניווט לעסק ודירוג של לקוחות קודמים.