בין שאר הנקודות שסמסונג בחרה להדגיש במכשירי ה- S10 החדשים שלה, כמה צדו את עינינו בתור נקודות מרשימות או מעניינות במיוחד:

 

מסך פורץ גבולות 

אחד הדברים היפים והמרשימים בגלקסי S10 הוא המסך של הטלפון, שמהווה יותר מ- 93% משטחו הקדמי. בנוסף, לראשונה חיישן הקרבה וחיישן טביעת האצבע מוטמעים בתוך המסך, כך שתפעול המכשיר קל יותר. 
בשניים משלושת הדגמים (10S ו- +10S) המסך הוא מסך קמור, ואילו בדגם E המסך הוא מסך שטוח. כל המסכים הם מסכי גורילה גלאס 6, חזקים במיוחד. כל מכשיר מגיע עם מגן מסך וכיסוי, כך שאין צורך לקנות את האביזרים הללו. 
חיישן הזיהוי שמוטמע במסך משתמש בטכנולוגיה חדשה  שמערבת גלי קול, ומבטיחה שאי אפשר יהיה לזייף את טביעת האצבע שלכם בעזרת מדבקה, למשל. בנוסף, הטכנולוגיה מבטיחה זיהוי טוב גם כאשר אתם מזיעים, בתנאי לחות גבוהה או שמש ישירה. 

 

עמידות במים

המכשירים עמידים בפני מים ואבק בהתאם לתקן IP68, וניתן להשתמש בהם עד חצי שעה בעומק של עד 1.5 מטר מים.

 

חוויית צפייה חדשה

סמסונג מבטיחה חוויית צפייה חדשה של ממש, שאותה היא מגדירה "חוויה קולנועית": המכשיר מגיע עם צג מסוג Dynamic AMOLED, שמאפשר לקבל תצוגה דינמית, מלאה ואמיתית מאוד של כל הצבעים והגוונים, וכך לספק תוכן דיגיטלי בצורה מרשימה ויפה יותר. בנוסף, יחס הניגודיות של המסך הוא כזה, שהוא מאפשר להציג צבעים שחורים בצורה נפלאה וכהה מתמיד, ולבנים נקיים יותר. 

 

השקת מכשיר סמסונג גלאקסי בהודו, 6 למרץ 2019

 

פחות אור כחול

צג ה- Dynamic AMOLED פולט פחות אור כחול ממסכים אחרים. נקודה זו חשובה משתי בחינות לפחות:

  1. פחות אור כחול פירושו צפייה נעימה יותר במסך, עם פחות עומס על העיניים.
  2. אור כחול מקשה על הרדמות ושינה. יש הרבה אנשים שמשתמשים בנייד שלהם גם בשעות הערב המאוחרות, ומסך 'חם' יותר יקל על ההרדמות. למכשיר יש מצב "לילה טוב" בו יורדת אוטומטית כמות האור הכחול המוקרן מהמסך, עד 41% פחות, בהשוואה לדגמים קודמים. 

 

מצלמת Pro-Grade

כמו של מקצוענים אמיתיים: סמסונג משתמשת ביכולות  Dual Pixel ו-Dual Aperture למצלמות שלה, ומשלבת בינה מלאכותית, שמקלה על קבלת תמונות וסרטונים איכותיים במיוחד, במגוון תנאים ומצבים. המכשירים מצוידים במייצב אופטי וידאו חכם ומתקדם לצילום איכותי בכל תנאי הצילום.
בנוסף, העדשה השניה של המכשיר היא רחבה במיוחד, והיא בת 123 מעלות. בצורה כזו תוכלו לצלם תמונות נוף מעולות, סצנות רחבות ותמונות קבוצתיות יפות במיוחד. 
במכשירי ה- S10 וה- S10+, סמסונג מציעה מצלמה נוספת, טלפוטו, בעלת זום אופטי X2, לצילום תקריבים. 

 

מצבי צילום ולילה

המכשירים מצוידים לא רק באופטיקה משוכללת מתמיד, אלא גם בתוכנת צילום ייחודית ושיפורים שונים לצילום בתנאים מיוחדים ותנאי לילה. מרשימה במיוחד האופציה לזיהוי של 30 מצבי צילום שונים והתאמת התוצאות וכן צילום הלילה: 
במצב זה מצלמת המצלמה בין שבעה ל- 17 צילומים שונים בחשיפות שונות ומאחדת ביניהם.  בצורה זו מתקבלת תמונה בתאורה מושלמת, עם מירב הפרטים האפשרי. 

 

Wireless PowerShare

לראשונה אפשר להשתמש בסלולר להטענת מכשירים אחרים והתקנים בעלי יכולות Qi. ניתן לטעון את הגלקסי בעזרת כבל טעינה רגיל, ולהשתמש בו כמטען למכשיר נוסף. 

 

סאונד טוב יותר

המכשירים מצוידים ברמקולים של Harman, והשמע של צלילי הרמקולים המובנים חזק ב- 30% מזה של ה- S9, עם באסים טובים ועמוקים יותר, לחוויית האזנה עשירה יותר. 
מערכת Dolby Atmos מציגה חוויית שמע בשלושה מימדים, כאילו הייתם חלק מהסרט. 

 

גדלי המסכים ורזולוציות

  • Samsung Galaxy S10 Plus – מסך AMOLED בגודל 6.4 אינץ’ וברזולוציית +Quad HD
  • Samsung Galaxy S10 – מסך AMOLED בגודל 6.1 אינץ’ וברזולוציית +Quad HD
  • SamsungGalaxy S10E  –  מסך AMOLED בגודל 5.8 אינץ’ וברזולוציית +Full HD

 

מתי יהיו המכשירים בישראל?

כבר ניתן לקנות את המכשירים בישראל, כאשר המחירים הם אלה: 

  • Galaxy S10E עם 6 ג'יגה RAM ואחסון 128 ג'יגה -  2,999 שקלים
  • Galaxy S10 עם 8 ג'יגה RAM ואחסון 128 ג'יגה – 3,599 שקלים
  • Galaxy S10 Plus עם 8 ג'יגה RAM ואחסון 128 ג'יגה - 3,999 שקלים
  • Galaxy S10 Plus עם 8 ג'יגה RAM ואחסון 512 ג'יגה – 4,999 שקלים

רוצים לרכוש את המכשיר? בדקו מלאי ועלויות במגוון חנויות סלולר שתמצאו באתר B144, בחרו בהצעה הכי אטרקטיבית וצאו להתחדש.