מי יוצא לחופש?

אנחנו יודעים שאתם מתכוונים לצאת רק בזוג או עם עוד זוג חברים, ובלי הילדים בני השש והשמונה, אבל מה עם אחרים? 
להנאה וחופשה רגועה, ודאו שהאתר מקבל רק אורחים מעל גיל 16 או 18. ברוב המקרים זה מבטיח שקט ושלווה. 

האם יש בריכה במקום?

אם מדובר בבית מלון שיש לו מכון או חדרי ספא או שמדובר במלון ספא, יש להניח שיש לו לפחות בריכה אחת, אם לא שתיים – פנימית וחיצונית ואולי גם ג'קוזי מפנק. "יש להניח", אנחנו אומרים, אבל כדאי מאוד לוודא את זה. כמו כן, ודאו שהבריכה מחוממת, לחופשת חורף חמימה. 


האם יש כיבוד ואיזה? 

חלק מאתרי הספא ובתי המלון שמציעים את חבילות הספא, ממוקמים באזורים שקטים ומבודדים.      במקרים אלו, אין גישה ישירה לאוכל ומשקאות, אם האתר לא מציע לפחות חצי פנסיון. 
לכן, אם אתם יוצאים לבילוי יומי, בקשו לדעת מה מוגש בזמן הטיפולים, האם משלבים ארוחת בוקר טובה או שיש כיבוד קל בלובי הספא. אם אין – דאגו להביא עמכם.

 

מהם סוגי הטיפולים שיש במקום?

האם אתם אוהבים חמאם טורקי או נניח טיפול במים? כדאי שתבררו את זה מראש.
באופן דומה, מפו את סוגי הטיפולים שמעניינים אתכם – מטיפולי יופי ועד עיסויים מכל סוג שעולה על דעתכם – ובררו לגביהם. 


לזוגות ובכלל: מסאז' זוגי בחדרים נפרדים?

או בחדר זוגי, יחד? אם אתם יוצאים לחופשה רומנטית, משותפת, יכול להיות נחמד לקבל מסאז' ביחד באותו זמן, ובאותו מקום. ואם דווקא תרצו קצת פרטיות, מומלץ לבקש זאת בעת ההזמנה.


מטפל או מטפלת? 

כאשר מדובר בשאלה מי מבצע את הטיפול, האם מדובר על 'גבר או אישה', בררו את הנושא מראש בהנחה והנושא חשוב לכם. 


קראו ביקורות 

אל תשכחו לבקש או לחפש המלצות באינטרנט על אתרי הספא השונים. יש לא מעט אתרי ספא בארץ וגם בעולם, שהציעו הרים וגבעות, ובפועל הם בינוניים מאוד. וודאו גם שהביקורות עדכניות. 


שעות פעילות 

נגמרו הטיפולים? מה קורה עכשיו? האם אתם יכולים להישאר בבריכה או בסאונה? מהן שעות הפעילות החופשית של המתקנים השונים, והאם הם פתוחים ופועלים גם בשעות הערב? 

בחרו מיקום 

במיוחד אם מדובר בשהות קצרה, כדאי שהאתר יהיה נגיש ככל האפשר ממקום המגורים (או העבודה) שלכם. אם חשקה נפשכם דווקא ביום כיף ארוך כדי להתרחק קצת מהסביבה המוכרת, כדאי למצוא מקום שקט ומבודד.


קבעו תקציב

מה התקציב שעומד לרשותכם? אנחנו מציעים לקבוע תקציב לחופשה ולא לחרוג ממנו עם טיפולים מיוחדים או אפילו רגילים, שלא התכוונתם לבצע. יכול להיות שאם תציינו בקבלה שיש תקציב מוגדר שעומד לרשותכם, יסדרו לכם חבילה משתלמת ומותאמת אישית של טיפולים. 


 עכשיו כשאתם מוכנים לבחור ספא, היכנסו למכוני הספא במדריך העסקים של B144