Chedi Andermatt

אחד ממכוני ואתרי הספא המפוארים והיוקרתיים ביותר באירופה. הוא כולל מספר גדול של בריכות, חדר כושר מפואר ומצויד, שיעורי כושר חינם לאורחים וטיפולים שבהם משתמשים בתכשירים של שמות כמו אלפיין, ספא-ריצ'ואל, רֶן ואחרים.  איפה שוכן גן העדן הזה? בשוויץ, כמובן, שעתיים ברכבת מציריך. מיועד למי שאוהבים קצת בידוד והרבה שקט, בניחוח שמשלב כבפר שוויצרי ועיצוב דרום מזרח אסיאתי. 

 

SHA Wellness Clinic

בספרד, אליקנטה. המקום מציע טיפולי שיאצו ועיסויים שונים, אבל עיקר ולב העניין נעוצים בתוכניות ההרזיה והדיטוקס של שה קליניק. הספא מציע תפריטים במגוון "כיוונים", כולל דיאטה מקרוביוטית או תפריט שכולו אורגני. ההבטחה? טיפול של ממש בבעיות בריאותיות כולל מרפאת שיניים.

 

Lonhea

גם הספא הזה שוכן בשוויץ, בגובה 1300 מטרים באלפים, ופה לא מעוניינים להשיל מכם כמה קילוגרמים עודפים. המטרה? הבטחת איכות חיים ארוכת טווח ככל האפשר. תוכנית הטיפולים והתרגילים אורכת שבוע או שבועיים ובסיום השהות במקום אתם מקבלים תוכנית תרגילים אישית לארבעה חודשים נוספים – שיעורי בית – תחת פיקוח צמוד באינטרנט. עלות? 30,000 ש"ח לשבוע, אבל מדובר בבריאות שלכם, לא פחות. 

 

D-Hotel Maris's Espa spa

זמן להפשרת היחסים הקפואים עם טורקיה: המלון והספא הנפלאים האלה שוכנים בשלוחת יבשה קטנה ושקטה בטורקיה, מוקפת במים צלולים, כחולים ושקופים שכמותם לא נראה כאן יותר לעולם, כנראה. הטיפול הידוע? שעתיים של עיסוי בשמן זית ומלח ים אגאי, צדפים ועונג צרוף. לרשותכם עומדים גם חופים פרטיים ושקטים, לצד פעילויות ים שונות. 

 

Amangiri

בלב מדבריות יוטה בארה"ב שוכן לו אחד מבתי המלון המדהימים ביותר בעולם. הטיפולים משקפים את תרבות ופילוסופיית החיים של הנבאחו האינדיאנים שעדיין שוכנים באזור ה- Four Corners, שהוא מקומו של המלון. הספא משתרע על שטח של 2,500 מטרים רבועים כמעט וכולל בריכות שונות, חדרי סאונה, חדרי יוגה ועוד. 

 

מחירים?

רוב מכוני הספא המפוארים בעולם שוכנים בבתי מלון, והמחירים יכולים לנוע מ- 600 דולר ללילה ועד 2000 ואפילו יותר, בהתאם לרמת החדר. ברוב המקרים הגישה למתקני הספא חופשית לאורחים, אבל עבור טיפולים תשלמו תוספת.