כמה קלוריות יש בעוגת גבינה?

אמרתם שבועות – אמרתם עוגת גבינה. אמרתם עוגת גבינה – אמרתם טעים. לעוגות גבינה יש וריאציות שונות, והן יכולות להיות אפויות בתנור או בגרסה הקלאסית – גבינה פירורים. מדובר בקינוח המושלם.

בעוגת גבינה יש כ-400 קלוריות לפרוסה בינונית, שתוכלו להוריד במגוון פעילויות.

 

כיצד תשרפו את הקלוריות של עוגת גבינה?

כ-45 דקות של פעילות אירובית בעצימות בינונית-גבוהה – מכשיר חתירה, הליכון או אופניים. לחלופין, במידה ואתם מארחים, 3 שעות של גינון וסידור החצר שלכם יעשו את העבודה וישרפו את הקלוריות של חתיכת עוגת גבינה.

 

כמה קלוריות יש בעוגת גבינה

(צילום: ShutterStock)

 

 

כמה קלוריות יש בפשטידת פטריות?

פשטידת פטריות זה טריקי, כי זה מאוד תלוי בכמות הגבינות והשמנת שאתם שמים, אבל אם נלך על הסטנדרט – פרוסה טובה של פשטידת פטריות מוקרמת תעלה לכם כ-180-200 קלוריות.

 

כיצד תשרפו את הקלוריות של פרוסת פשטידת פטריות?

חצי שעה של רכיבה על אופניים בקצב נעים, בעצימות בינונית או חצי שעה של משחק עם הילדים במאמץ גבוה. כמו כן, כדורגל, תופסת, מחבואים או בניית אוהלים בחצר. עכשיו תחשבו טוב טוב האם פשטידת פטריות באמת שווה לכם חצי שעה של קפיצות עם הילדים.
 

(צילום: ShutterStock)

 

 

החטא ועונשו: כמה קלוריות יש ברביולי גבינה ברוטב שמנת פטריות?

אם יש משהו שהוא מושחת יותר מפסטה, זה פסטה שיש בתוכה דברים מושחתים, והכל שוחה בתוך רוטב של שמנת. רביולי ברוטב שמנת הוא המלך של שבועות, והוא אפילו לא חייב כתרים בדמות בטטה או פטריות. ואחרי כל התיאורים המגרים. צלחת ממוצעת של רביולי תעביר אליכם כ-350 קלוריות. אבל באמת ממוצעת, בלי להגזים. יש עוד מנות על השולחן.
 

כיצד תשרפו את הקלוריות של רביולי גבינה?

כדי להיפטר מהקלוריות, תצטרכו ללכת בקצב בינוני-מהיר במשך שעה, או לרוץ במהירות של 8.5 קמ"ש למשך שלושים דקות.

 

(צילום: ShutterStock)

 

 

כמה קלוריות יש בגבינות הנפוצות על שולחן חג שבועות?

אין שולחן שבועות בלי פלטת גבינות, ואם נודה באמת – יש מלחמה אמיתית על מי תעצב אותו. גבינות, במיוחד גבינות קשות, הן מזון עשיר בקלוריות. לכל זה תוסיפו ממרחים, פירות, אגוזים ועוד כל מני דברים טובים, וקיבלתם פלטה שמסוכן לעמוד לידה.
 

כיצד תשרפו את הקלוריות של מגוון הגבינות בחג שבועות?

אז כמה קלוריות יש בפרוסת גבינה צהובה? 100 קלוריות בפרוסה אחת של 28%, אותן תוכלו להוריד בשעה של עמידה בתור או בחצי שעה של משחק באולינג. כמה קלוריות יש בגבינת צפתית, כמה קלוריות יש בגבינת חמד וכמה קלוריות יש בגבינה לבנה? בערך 150 קלוריות ל-100 גרם. הגבינות המשמינות יותר, שעולות כפול קלוריות ל-100 גרם, הן גבינת עזים, גבינת גאודה, ריקוטה ובורטה. מנת גבינה ממוצעת, אם רוצים לטעום קצת מכל דבר, עומדת על בערך 50 גרם.

 

(צילום: ShutterStock)
 

 

לאכול בורקס ולחטוב עצים: כמה קלוריות יש בבורקס גבינה?

בורקס גבינה הוא אחד האהובים, ולא רק בשבועות. גם בימים אחרים. אז כמה קלוריות יש בבורקס גבינה? לא תאמינו. בבורקס גבינה אחד קטן יש 180 קלוריות והרבה טעם לחיים.
 

כיצד תשרפו את הקלוריות בבורקס גבינה?

כדי להוריד בורקס גבינה אחד נצטרך ללכת בהליכה נעימה מאוד למשך 45 דקות, או לחטוב עצים במשך חצי שעה, או להזיז רהיטים במשך חצי שעה. לבחירתכם. 😊

 

(צילום: ShutterStock)
 

 

 

לזניה: שכבות של אושר – כמה קלוריות יש בלזניה?

מי לא אוהב לזניה? שכבות של בצק פסטה ששוחות בגבינות ושמנת הן ללא ספק המאכל הכי מנחם שיש, וכמעט אין שולחן שבועות שלא נראה לפחות תבנית אחת של לזניה. כמה קלוריות יש בלזניה? בפרוסה בגודל בינוני יש כ-500 קלוריות. כן, אתם שומעים נכון.
 

כיצד תשרפו את הקלוריות בפרוסת לזניה?

כדי להוריד את הקלוריות של הלזניה תצטרכו להשקיע כ-60 דקות של פעילות אירובית בעצימות בינונית-גבוהה כגון: מכשיר חתירה, הליכון או אופניים.

 

(צילום: ShutterStock)
 

 

הדרך הכי טובה ליהנות משולחן החג היא לטעום קצת מכל דבר

לסיכום, חג השבועות הוא לא חג חסכוני בקלוריות, בלשון המעטה. עם זאת, הוא מגיע פעם אחת בשנה – ואין סיבה שלא נהנה ממנו בכיף ונרשה לעצמנו להתפנק, כל עוד אנחנו נמצאים בשליטה. הדרך הכי טובה ליהנות משולחן החג היא לטעום קצת מכל דבר, ובאותה ההזדמנות גם לחלץ עצמות: לעלות במדרגות במקום במעלית ולוותר על הרכב כשמדובר בהליכות קצרות. והכי חשוב? תבלו!