אחד הדברים הידועים בכל מה שקשור בדיאטות, הוא שגם מי שמצליחים להוריד קילוגרמים רבים תוך כדי הדיאטה, נוטים להעלות אותם בחזרה בתוך תקפוה לא ארוכה.
מחקרים של השנים האחרונות מראים שאפילו פעולות קיצוניות, כמו ניתוחים לקיצור קיבה, לא מועילים, אלא אם כן הן נעשות במקביל ויחד עם שינויים בהרגלי החיים שלנו. 

חשוב מאוד להתחיל בתזונה

  • יהיה לכם קשה מאוד להתאמן טוב ונכון, אם התזונה שלכם לא תהיה טובה. 

קחו שעת ייעוץ או שתיים עם תזונאית, קבלו הנחיות שיתאימו למטרות שלכם וצאו לדרך חדשה. 
אם אתם לא בעניין של דיאטנית, זהו לפחות את המאכלים שגורמים לכם להרגיש פחות טוב, וצמצמו בהם. אתם יודעים מה הגוף שלכם לא אוהב – אין מצב שלא!

החליטו על שינוי כולל – בקצב שיתאים לאופי שלכם

  • שינוי כולל אומר: שלבו שינויים בהרגלי התזונה והאכילה שלכם, עם שינויים בהרגלי התנועה שלכם. 

בהתאם לאופי האישי שלכם, אתם יכולים להתחיל בקטן ולהתקדם, או להחליט על שינוי רדיקלי וקיצוני: בתור שינוי קטן, אתם יכולים להחליט לצמצם בכמויות האלכוהול בפאב ולהתחיל להשתמש במדרגות הבניין במקום במעלית, ולהשתמש פחות ברכב שלכם, בתוך העיר. זה אפשרי. 

ועכשיו לאימונים

מכון כושר מציע כמובן מכשירים ואמצעים לתרגול שאין לכם בבית או בחצר, בחוץ, אבל עוד הרבה יותר:
יש לא מעט מכוני כושר – במיוחד הטובים יותר – שבנוסף על שימוש במתקנים, מציעים גם אימונים אישיים עם מאמן או בקבוצות אימון משותפות. 
זה כמובן מעט יקר יותר, אבל הרבה יותר יעיל. 

  • אימון במכון כושר עם מאמן אישי טוב, יחולל פלאים בהרגשה שלכם בתוך זמן קצר. עם השיפור בהרגשה האישית, תבוא גם המוטיבציה להמשיך, עד להשלת הקילוגרמים המיותרים. 

ללא מאמן כושר אישי תצטרכו לדעת טוב יותר מה אתם עושים. קחו בחשבון שחלק לא מבוטל מזמן האימון שלכם יתבזבז על תנועות לא נכונות או תרגילים שהגוף שלכם כבר רגיל לבצע ולכן האפקטיביות שלהם תהיה נמוכה יותר. 

לסיכום: כדי להוריד במשקל חשוב לשלב שינויי תזונה ואימון גופני – שינויים בהרגלי החיים. הירשמו למכון כושר טוב, צמצמו מאכלים שמזיקים לכם, ואתם בדרך הנכונה. 
 

היכנסו עכשיו לקטגוריית מכוני כושר באתר b144 ועלו על הדרך הנכונה.