מחיר גיהוץ חולצות

כמה עולה גיהוץ חולצות? 

עלות של גיהוץ חולצות היא בין 12-6 ₪, המחיר מתייחס לגיהוץ של חולצה רגילה מבד סטנדרטי, עם או בלי כפתורים וכיסים, וכולל קיפול מקצועי.


ממה מורכב מחיר גיהוץ חולצות?

מחיר גיהוץ חולצות מורכב מכמות החולצות שהלקוח שולח למכבסה, סוג החולצה (טריקו, כפתורים, פוליאסטר, כותנה וכו'), מורכבות ושיטת הגיהוץ, קיפול מקצועי.
חשוב לציין כי גיהוץ הוא תהליך משלים לכביסת החולצות, יש חולצות שקשה מאוד לגהץ ולהחליק את הקמטים, והגיהוץ חייב להתבצע בהתאם להוראות היצרן המופיעות על התווית של הבגד. יש טכניקות שונות לגיהוץ חולצות עם כפתורים, בזמן הגיהוץ יש להתאים את חום המגהץ לסוג הבד והחולצה, ולאחר הגיהוץ מקפלים ואורזים אותה.

אילו סוגים של חולצות ניתן לגהץ?

חולצה מקומטת פוגעת במראה הכללי ויכולה להרוס את הלוק של הגבר או האישה. את החולצות מומלץ לגהץ מיד לאחר הכביסה, כאשר הן עדיין לחות. באופן כללי ניתן לגהץ את כל סוגי החולצות, בדגש על חולצות כפתורים (חולצה מכופתרת) לגבר ולאישה, חולצות המהוות חלק מחליפה, חולצות טריקו וכותנה, חולצות טי, שרוולים קצרים או ארוכים, חולצות בית ספר, פולו ועוד.
יש להקפיד על גיהוץ מקצועי של החולצות, לכן חשוב לבדוק את התווית ולהתאים את חום המגהץ בהתאם להוראות היצרן. כאן באתר תוכלו למצוא מכבסות מומלצות המציעות שירותי כביסה וגיהוץ באיכות גבוהה ובמחירים הוגנים.


מחיר גיהוץ חולצות מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום המכבסות. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה, סוג ובד החולצה, כמות החולצות שיש לגהץ, שירות כביסה וגיהוץ, שיטת הגיהוץ ואיכות חומרים.
 

מחירים מומלצים למכבסות וניקוי יבש

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • חמשת הפסים קלין - מכבסה תעשייתיתחמשת הפסים קלין - מכבסה תעשייתית
    פתוח 24/7קבוצת חמשת הפסים- מכבסה תעשייתית ניסיון, מקצוענות, תקנים מחמירים ואיכות חמשת הפסים מתמחה במתן שירותי כביסה והשכרת טקסטיל מ
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • שרות השרוןשרות השרון
    (1 המלצות)
    נותן שירות באזור פתח תקווה
    ייפתח בשעה: 08:00שרון הגיע מהר ופתר לי הבעיה במקצועיות
    גלריהגלריה
  • ד"ר קלין / סטרייט ליינסד"ר קלין / סטרייט ליינס
    נותן שירות באזור הוד השרון
    ייפתח בשעה: 06:00רשת מכבסות וניקוי יבש, כביסה וגיהוץ באיכות מצויינת. ותק ונסיון מוכחים של למעלה מ-30 שנה. כל העבודה נעשית על ידינו.