חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

משרדי מיתוג בנתניה

(13 תוצאות)
נותן שירות באזור נתניה
כנרת מעצבת גרפית
כנרת מעצבת גרפית
טלפון: 076-8897865
שחל 32, רמת השרון
פתוח עד השעה: 18:00
שמי כנרת אברהם ואני מעצבת גרפית. אני כאן לספק פתרונות יצירתיים, עיצוב ומיתוג אישי, עסקי תוך הבנת חזון העסק, דואגת לעיצוב לוגו וקו עיצובי מתאים לכל אדם ועסק. מגוון רחב של עיצובים בפרינט והדיגיטל: לוגואים, כרטיסי ביקור, מודעות, אריזות, פוסטרים ושלטים, ברושורים ועוד. עיצובי אתרים, פוסטים, באנרים, דפי נחיתה ועוד. הכל תוך רמת שירות גבוהה, מקוריות, יצירתיות ואהבה רבה למקצוע. עיצוב גרפי
נותן שירות באזור נתניה
סטודיו פרסקיט
סטודיו פרסקיט
טלפון: 076-8118299
פתוח עד השעה: 18:00
מעצבת גרפית מוכשרת המתמחה ביצירת לוגואים, קטלוגים, ספרים ומגזינים, שילוב מושך של דפוס ועיצוב דיגיטלי. ניסיון מוכח בעיצוב הזמנות ומיתוג, הכולל יצירת חוויה ייחודית בתחום הפרסום. אומנית בשפת העיצוב, יצירתית ומתקדמת, תוך שמירה על זרימת עבודה יעילה. חייבים עיצוב? התקשרו!
נותן שירות באזור נתניה
תהילה סיקסו - מקפצת מותגים
תהילה סיקסו - מקפצת מותגים
טלפון: 076-8616271
ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00
אם אתם מאלה שמחפשים להגיע גבוה וכמה שיותר בכיף הגעתם למקום הנכון! האתגר שלי בכל מיתוג להביא את הרוח של העסק וליצור לו תדמית מדויקת, שמשדרת מיהו וכמה הוא שווה. אצלי תקבלו ליווי איכפתי ומכל הלב. * בהזמנת חבילת מיתוג- קבלו הנפשה לחתימת המייל או לסטטוס שלך במתנה.
קרן א. אלקיים  KAE Photographerקרן א. אלקיים KAE Photographer
(5 המלצות)
ברוש 5, נתניה
פתוח עד השעה: 20:00אני ממליצה בחום על קרן, היא ממש שידרגה לי את האינסטגרם והפייסבוק, עם צילומים מקוריים עם זווית מיוחדת.
אתראתר

עסקים נוספים נותני שירות באזור נתניה

נותן שירות באזור נתניהסטודיו פיקסל פרסום ומיתוג עסקיסטודיו פיקסל פרסום ומיתוג עסקי
שד גושן משה 90, קרית מוצקין
בתאום מראשסטודיו פיקסל - פרסום ומיתוג עסקי מיתוג עסקי שיווק ופרסום עיצוב גרפי קידום עסקים ניהול מדיה חברתית אינטראקטיב ובנית
אתראתר
נותן שירות באזור נתניהסטודיו ג'רפיקהסטודיו ג'רפיקה
פתוח עד השעה: 18:00סטודיו גרפיקה מעניק שירותי עיצוב למגוון רחב של לקוחות מתחומים וענפים שונים: עיצוב פרופיל עסקי, עריכת קטלוגים, חוברות וספרים,
אתראתר
גלריהגלריה
נותן שירות באזור נתניהאבני שיווק ופרסום דיגיטליאבני שיווק ופרסום דיגיטלי
(7 המלצות)
יד מרדכי, יד מרדכי
פתוח עד השעה: 22:00רותם איש יקר עשה מעל ומעבר לעזור לי בפיתוח וקידום הפרסום של העסק שלי . ההצלחה שלי היא הרבה בזכותו
חנותחנות
גלריהגלריה
נותן שירות באזור נתניהטרזן פרינטטרזן פרינט
זיקים 1, זיקים
פתוח 24/7בית דפוס בעוטף, הדפסות על חולצות, ביגדי עבודה, ומוצרי פרסום ושווק סובלימציה וריקמה. ערכות גיוס, חוגי כדורגל, ארועי חברה, הכל
אתראתר
גלריהגלריה
נותן שירות באזור נתניהרז גרופ מעצביםרז גרופ מעצבים
גוש עציון 7, גבעת שמואל
פתוח עד השעה: 18:00רז גרופ מעצבים עסק בעל מונטין רב המציע שירות מיתוג לעסקים, עיצוב גרפי, ובניית אתרים. שירות אדיב, אמין ומקצועי.
נותן שירות באזור נתניהקופות צדקה ומוצרי פרסום-גל פרינטקופות צדקה ומוצרי פרסום-גל פרינט
(3 המלצות)
הרב כהנמן 74, בני ברק
פתוח עד השעה: 18:00שירות אמין ומקצועי ומהיר ממליץ
אתראתר
נותן שירות באזור נתניהתמריץ לעסקים בע"מתמריץ לעסקים בע"מ
ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00חברת "תמריץ לעסקים" הוקמה בשנת 1999 ומשווקת מתנות ממותגות, מוצרי פרסום, שוברי מתנה, מארזי שי לחברות, ארגונים ובתי עסק גם כא
אתראתר
סטודיו דליה עינבר תקשורת חזותית בע"מסטודיו דליה עינבר תקשורת חזותית בע"מ
הגביש 10, נתניה
קבוצת סיון - מיתוג עסקיקבוצת סיון - מיתוג עסקי
(1 המלצות)
מפ"י 5, נתניה
פתוח עד השעה: 19:00עשו לי עבודה מצויינת! בנו אסטרטגיה מותגית שהתאימה לי בול וליוו אותי בכל השלבים מהעיצובים ועד הפרסום והשיווק שעשינו יחד
אתראתר

הקמה של עסק בנתניה דורשת הכנה מרובה בהרבה תחומים. אחד התחומים שדורשים אולי את מירב התכנון ותשומת הלב, הוא הנושא השיווקי: תחום שבוחן וקובע כיצד מאתרים את הלקוחות הפוטנציאליים, כיצד מציגים בפניהם את החברה ומוצריה או שירותיה ואיך מייצרים אצלם רצון לרכוש אותם. 
כל הפרטים הללו תלויים לא מעט בשאלת המיתוג: הפיכתו של מוצר או שרות גנרי (חסר ייחוד או זהות), למוצר או שרות שיש לו "שם" וזהות, וניתן להבדיל בינו לבין אחרים או מתחרים. עבודת המיתוג מבוצעת לעיתים על ידי משרדי עיצוב גרפי ולעיתים על ידי פרסומאים או מנהלי קריאייטיב.

 

שלבי העבודה של חברות מיתוג בנתניה

מיתוג מתחיל תמיד במחקר: גרפיקאים ומשרדי פרסום שעוסקים בתחום זה מתחילים במחקר שוק. הם מגדירים את המוצר, את הלקוחות שלו ואת הצרכים של הלקוחות וכיצד הם רוצים לראות את הדברים: האם טוב יהיה לייחס לחברה מסוימת דינמיות או אקטיביות, למשל, או שעדיף לתת לה זהות סולידית, ויציבה? 
מהרגע שנקבעים המאפיינים הללו, מתחילה עבודת המיתוג עצמה. לרוב, הפעולה הראשונה היא עיצוב לוגו. זהו השלב הארוך ביותר והיקר ביותר בכל העבודה. למה זה? כיון שהלוגו דורש את מירב החשיבה וממנו יוצאים כל הדברים האחרים שיאפיינו את המוצר או החברה: צבעוניות, שפה עיצובית ומילולית ועוד. 
לאחר שנקבע הלוגו ומשנקבעה השפה העיצובית, פונים לתכנון שאר התוצרים והמוצרים הגרפיים: ניירת, שבין השאר כוללת כרטיסי ביקור, אתר אינטרנט ועלוני מידע ופרסום. בסך הכול, ברגע שכל המוצרים האלה מוכנים, אפשר לומר שיצרנו שֵם שאפשר להתחיל לפרסם ולמכור. מותג, שניתן לבנות לו מוניטין ולייצר כלפיו ביקוש; דברים שכולם מאפשרים בסופו של דבר לקיים את העסק כולו, לשמר אותו ולהרחיב אותו. 

המשך קריאה