חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

חנויות מזוודות באום אל פחם

(2 תוצאות)
נותן שירות באזור אום אל פחם
ממלכת המזוודות כפר סבא
ממלכת המזוודות כפר סבא
טלפון: 076-8025436
עתיר ידע 4, כפר סבא
פתוח עד השעה: 21:00
קבוצת LUGGAGE KINGDOM LTD הינה חברה קמעונאית ויבואנית מהגדולות בארץ, העוסקת עשרות שנים בתחום המזוודות, האופנה וציוד נלווה לטסים, והיא מהמובילות בתחומה בישראל ובעולם. הקבוצה משווקת מזוודות, תיקים, תיקי נשים, ארנקים, ציוד ותיקי ספורט, תיקי בית ספר, מתנות לגבר ולאישה.
נותן שירות באזור אום אל פחם
ארנקי אולגה בע"מ
ארנקי אולגה בע"מ
טלפון: 076-8021293
שד הגעתון 28, נהריה
בתאום מראש
אופנתיים, תיקים מעור רך או קשיח, תיקי מנהלים איטלקיים ויוקרתיים, תיקי מנהלים לנשים ולגברים – הכל תחת קורת גג אחת. אצלינו בארנקי אולגה תמצאו מבחר של תיקים מכל הסוגים לכל המינים ולכל הגילאים, מבחר ענק של תיקי עור מכל הסוגים, ארנקים, מזוודות, תיקי נסיעה, תיקי מחשב, תיקי עסקים ועו"ד, ילקוטי בית ספר וגן . אנו דואגים לרצות את הלקוחותינו על ידי שירות אמין , יחס אישי חם ואוהב ומיקצועיות! הרשת מוכרת תיקים של מותגי התיקים הגדולים ביותר בארץ . בין השאר גם ארנקים ,מזוודות , תיקי נסיעה , תיקי מחשב , תיקי עסקים ועו"ד , ילקוטי בית ספר וגן . אנו יבואנים כבר מספר שנים ומוכרים בסיטונאות בכל רחבי הארץ . אנו דואגים לרצות את הלקוחותינו על ידי שירות אמין , יחס אישי חם ואוהב , מיקצועיות,
משקל דיגיטלי נייד למזוודה 25 - 36 ₪
זוג תגיות זיהוי 20 - 50 ₪
מזוודה למטוס, 20", פשוטה 180 - 280 ₪
מזוודה למטוס, 20", ממותגת 700 - 900 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.
רשימת העסקים הנל מהווה רק את בעלי המקצוע, החברות, החנויות והעסקים בתחום מזוודות באום אל פחם העונים על התחומים הבאים: . לרשותכם מצד שמאל אפשרות סינון לעסקים נוספים בתחום המזוודות. תוכלו לבחור בעסקים לפי התמחות ספציפית, עסקים הנתונים שירות באום אל פחם וגליל תחתון והעמקים או ישובים אחרים. לצד כל עסק ברשימה תוכלו למצוא מספר טלפון, כפתור ניווט לעסק ודירוג של לקוחות קודמים.