בקניית מוצרי חשמל למטבח, יש לבדוק ולוודא מראש את המקום שיעמוד לרשות מוצרי החשמל השונים וכן לוודא שהגישה אליהם תהיה נוחה. הנה כמה טיפים בקניית מוצרי חשמל למטבח, ובמיוחד מקרר

תכנון מראש בקניית מוצרי חשמל למטבח

אנחנו יוצאים מתוך הנחה שהמטבח שלכם קיים. זה אומר שיש, ארונות, כיורים וכד', וכן נקודות חשמל ומים כולם מותקנים ואין לשנות אותם.

במצב זה, בו אתם יוצאים לקנות מוצרי חשמל למטבח קיים, עליכם להקפיד שבעתיים על מדידת כל החללים שעומדים לרשותכם. הכוונה לגובה, רוחב ובמיוחד עומק של נישות למקרר, למדיח כלים ולמוצרי חשמל אחרים. בנוסף וזה מאוד חשוב קחו מידות של המרחב מול מקום ההתקנה של מוצרי החשמל למטבח: זה הטווח שבו תוכלו לפתוח דלת של מקרר, מדיח או תנור.

מצב ארונות המטבח לפני קניית מוצרי חשמל למטבח

אם מדיח הכלים שאתם מחליפים נכנס בנישה ייעודית בין ארונות המטבח, ודאו שמצב הארונות טוב, שהדפנות ישרות ולא מנופחות מלחות. כמו כן, ודאו שכל ההכנות למיניהן בוצעו: נקודת חשמל קרובה, חיבור למים וניקוז בטווח קצר ככל האפשר אל מוצר חשמלי זה.

לגבי תנור בילט אין אחד ממוצרי חשמל למטבח הפופולריים ביותר שימו לב לא רק למידות הנישה בארון, אלא גם למצבו: בידקו שהשקע החשמלי במצב טוב והוא אינו שרוף, שיש מספיק איוורור להכנסת תנור והעיקר שישנה מספיק תמיכה. תנור הוא לא מוצר חשמלי כבד במיוחד, אבל תמיד טוב לוודא שיש לו על מה לעמוד...

מה לגבי מקרר?

קיימים מספר סוגים של מקררים, ולפני שאתם רצים לקנות את הכי משוכלל, עם בר מים וקוביות קרח, בדקו כמה דברים:

1. על המידות כבר דיברנו, אבל נדגיש שוב: לא רק עומק הנישה והרוחב שלה, אלא גם מרחב הפתיחה מול ולצד המקרר חשובים. אם יש לכם בעיה ואתם רוצים מקרר רחב, שיקלו לקנות side by side: יקר יותר, אבל לפחות תוכלו לפתוח ללא קושי את הדלתות.

2. מקררים בעלי תא הקפאה עליון הם החסכוניים ביותר בחשמל, מבין מוצרי חשמל למטבח מסוג זה.

3. כמו מוצרי חשמל למטבח אחרים שצורכים מים, גם מקררים שיש להם בר מים מובנה או שהם מייצרים קוביות קרח זקוקים לנקודת מים קרובה. לא לשכוח!

4. קנו מקרר ומוצרי חשמל למטבח בכלל, בהתאם לסגנון, אופי וצרכי השימוש שלכם. אם קשה לכם להתכופף, אל תקנו מקרר עם מקפיא תחתון. שיקלו לקנות מקרר מעט קטן יותר מזה שאתם מחליפים, אם הילדים יצאו מהבית או שהשתנו הרגלי הצריכה שלכם. קטן יותר פחות אנרגיה וחשמל וזה נכון לכל מוצרי חשמל למטבח.