שואבי אבק רובוטיים

שואב אבק הוא המצאה נפלאה, פשוטה מאוד להפעלה ולתחזוקה. לכן, שואב אבק שפועל מעצמו, נראה דבר קצת מיותר, וכזה שנועד רק לעשירים משועממים. אך לא ממש.

הוא חוסך לנו זמן ועבודה, כיון ששואב אבק רובוטי יכול לעבוד גם כאשר אנחנו לא בבית. הוא מבטיח שהבית יהיה נקי משערות של בעלי חיים ואבק במשך כל ימות השבוע ולא רק כשנזכרים לנקות. בנוסף על הכול, הוא יכול לעבוד, לשאוב ולנקות גם מתחת לספות ולרהיטים; יתרון עצום מול השואבים הרגילים.

מערכת בית חכם

האם זה הפינוק האולטימטיבי, אך המיותר, שיאפשר לכם להרים או לסגור את כל התריסים בלחיצת כפתור אחת ולתפעל כל מיני גאדג'טים, או מערכת כזו שתאפשר לכם לחסוך אנרגיה, לראות מה נעשה בבית במשך כל שעות היממה ולהבטיח את שלום הילדים? זה, זה וגם זה.

מערכת בית חכם (או כזו) מאפשרת לכם לשלוט על שלל מכשירים שונים, ממכונת הכביסה שלכם ועד לתריסים ולמערכת מיזוג האוויר. נכון שזה מפנק, נעים, ונח מאוד כאשר הבית קריר בקיץ או מחומם, אך גם כשחוזרים מהעבודה זה חשוב.

בתפעול נכון, אתם יכולים לשלוט בצורה חכמה בטמפרטורה בבית ולא להזדקק להפעלה בזבזנית של המזגן. מערכת מצלמות אבטחה עם שליטה מרחוק תגביר את תחושת הביטחון האישי ועשויה גם להרתיע פורצים.

בניגוד אולי לעבר, מערכות אלה ניתנות היום לתכנות, תפעול, ושליטה מרחוק באמצעות האינטרנט ומכשירים חכמים אחרים כמו סמארטפונים וטאבלטים.

בשימוש נכון אפשר לתכנת את המערכת כך שתדע לקרר או לחמם את הבית בהתאם למזג האוויר בחוץ, להפעיל אמצעי הצללה למשל, ומיזוג אוויר.

ניתן גם לשלוט במערכות השקיה בצורה חכמה ולפתוח ברזים בהתאם למידת הלחות בקרקע ולמזג האוויר; כל זאת, במקום לפתוח ברזים למשך זמן כלשהו, ללא צורך.

 

שואב אבק רובוטי שואב את הסלון בזמן שהאישה נחה

עשינו לכם חשק לחיים קלים יותר? בחרו חנות מומלצת למוצרי חשמל והזמינו עוד היום

 

מייבשי כביסה שכבים מעצמם

אפשר לחיות בלי מייבש כביסה? בהחלט. בקיץ, בוודאי, אבל גם בחורף אפשר לתלות את הכביסה בתוך הבית, על מתקן או מתלה מיוחד. העניין הוא שהבית נראה אז כמו מכבסה תעשייתית קטנה, ולא כמו דירת מגורים.

אז מייבש כביסה צריך, אבל כזה שיודע לזהות בעצמו מתי הכביסה יבשה? זה כבר נראה קצת מיותר, לא? לא ממש.

אם חושבים על זה לעומק, אפשר להבין שהיכולת הזו עשויה לחסוך לנו זמן, במיוחד אם המכשיר מצפצף קלות או מודיע כשהכביסה כבר יבשה, וכסף, כי למה אנחנו צריכים להמשיך לייבש כביסה שכבר יובשה ולבזבז אנרגיה מיותרת?

תנור אפיה חכם וכזה שמנקה את עצמו

בשוק קיימים היום תנורי אפיה שיודעים לנקות את עצמם. עדיין אפשר לנקות את התנור, ובעצם כל תנור, עם חומרי ניקוי מתאימים ומים חמים, אבל למה לעבוד קשה? תנור פירוליטי (שמנקה את עצמו) פועל כך שהוא שורף למעשה את שאריות הלכלוך והופך אותן לאפר. את האפר קל לאסוף, והתנור – נקי.

אך האם זה פינוק? לא ממש.

תנור כזה חוסך את השימוש בחומרי ניקוי אגרסיביים, שחלקם מאוד לא ידידותיים לסביבה, הוא חוסך מים, עבודה, ואפילו חשמל.

תנורים רגילים אנחנו לא מנקים לעיתים קרובות. לכלוך שנשאר בתנור מוריד את היעלות שלו וגורם לכך שאנחנו צורכים יותר חשמל. תנור פירוליטי קל יותר לנקות ובסופו של דבר הוא נקי יותר, וחסכוני יותר.

ומה לגבי תנורים חכמים?

תנורים אלה יודעים לפעול בהתאם לסוג המנה שאתם רוצים להכין, הכמות שלה, ומידת העשייה שלה. הם חוסכים זמן בהכנות, חוסכים חשמל, כיוון שהם פועלים בדיוק לפי מה שצריך ולא יותר, ומבטיחים הצלחה גדולה יותר באפיה, בבישול, ובצלייה. כשהאוכל טעים יותר זורקים פחות, יש פחות בזבוז, ולכן, שוב, המכשירים האלה מביאים הרבה תועלת.

מכשירי מטבח קטנים שעושים את החיים נוחים

בלנדר מוט ומעבדי מזון "זוגיים" או קטנים חוסכים זמן, מים, ניקוי, ועוד. אפשר להשתמש בכמויות מדויקות יותר של מרכיבים, לא צריכים להשתמש במעבד מזון גדול בכל פעם שרוצים להכין ארוחה לשניים, ורשימת היתרונות לא נגמרת.