מחיר החלפת רפידות בלם

אם הרכב שלכם רועד בזמן לחיצה על הבלמים או שנדלקה נורית אזהרה חדשה בלוח השעונים – ייתכן ואתם צריכים להחליף רפידות בלם. למרבה המזל, זוהי פעולה יחסית קצרה ולא יקרה.

כמה עולה החלפת רפידות בלם?

מחירן של רפידות חדשות נע בין 200 ל-300 שקלים לכל רפידה. ככלל, תמיד מומלץ לבחור בחלקי חילוף של היצרן המקורי, על מנת להבטיח את איכותם הגבוהה. 

תפקידן של רפידות בלם

הבלמים של הרכב פועלים בעזרת שני מרכיבים בסיסיים – רפידות וצלחות ברקס. לחיצה על דוושת הבלימה גורמת לרפידות לעצור את תנועת הצלחות שבתוך הגלגל, וכך הרכב עוצר.

אם הרפידות הללו ישחקו יתר על המידה, זמן הבלימה של הרכב עלול להתארך. בזמן בלימת חירום, חשוב מאוד שהרכב יגיב כמה שיותר מהר ללחיצה על דוושת הבלמים. מכאן, תפקידן של רפידות הבלם הוא קריטי.

מתי צריך להחליף רפידות בלם?

סיבוב הגלגלים המהיר גורם במשך הזמן לשחיקת הרפידות. זאת לא אמורה להיות בעיה, כל עוד הן אינן נשחקות יתר על המידה. כאשר הן מאבדות 60% מהעובי המקורי שלהן – זה הזמן להחליף אותן.

בכל בדיקה תקופתית במוסך תיבדק תקינותם של הבלמים, ובמידת הצורך יקבע שיש להחליף רפידות. כדאי מאוד שלא להתעכב עם החלפתן, שכן שחיקה מעבר לעובי של 40% עלולה כבר לפגוע משמעותית ביכולות הבלימה של הרכב.

*המחירון הינו מומלץ. יתכנו סטיות במחירים.

מחירים מומלצים למוסכים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • מגד זועבימגד זועבי
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 07:00מוסך נייד שירות מכונאות וחשמל לטרקטורים צמ״ה / חנות חלקי חילוף לציוד מכני וולוו מתמחים : .שירות מוכנאות וחשמל צמ״ה וולוו .
    גלריהגלריה
  • קבוצת השלום- מתמחים ברכבי לנדרוברקבוצת השלום- מתמחים ברכבי לנדרובר
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 07:30קבוצת השלום בני מוחמד מוסא בע"מ אנו מתמחים בשירות לכל רכבי לנד רובר. השירות הינו החל מבדיקה פשוטה ועד לשירות מלא, בהתאם
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • מוסך מרכזי במוו BMWמוסך מרכזי במוו BMW
    (4 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 07:30ממש כמו בחו״ל !!!!
    אתראתר