מחיר החלפת רדיאטור לרכב

מנוע הרכב, שנוטה להתחמם, זקוק לטמפרטורה של 90-100 מעלות צלזיוס ולא יותר, כדי לפעול באופן אופטימלי. רדיאטור לרכב הוא בעצם מצנן מים, האחראי על קירור סביבת המנוע. אם הוא תקול, המנוע יתחמם יתר על המידה ולעיתים ייגרם לו נזק בלתי הפיך.

כמה עולה החלפת רדיאטור לרכב?

טווח המחירים הוא רחב, ונע בין 1,000 ל-2,000 שקלים. זאת, כתלות בסוג הרכב. רוב התקלות מחייבות את החלפתו, כאשר לרוב בלתי אפשרי או בלתי משתלם לתקן אותו. 

זיהוי תקלה ברדיאטור

הסימן הראשון הוא כשיש צורך למלא מים לעיתים תכופות. אם זמן קצר לאחר מילוי המים הם אוזלים, סימן שמשהו לא בסדר. כנראה שזו נזילה אך זו יכולה להיות גם סתימה באחד מצינורות המים.

סימן נוסף הוא התחממות יתר של המנוע. בדרך כלל, תידלק נורה המעידה על כך. הדבר קורה כאשר מצנן המים אינו מתפקד כמו שצריך, עקב בלאי, קצר או צינור תקול. זהו מצב מסוכן מאוד למנוע, ואם אכן נדלקת נורה יש לגשת למוסך בדחיפות.

מניעת תקלות ברדיאטור

ישנן מספר דרכים למנוע תקלות אלה, וכך גם תקלות במנוע עצמו. ראשית, יש לבדוק את מפלס המים באופן שוטף. כמו כן, כדאי מאוד להשתמש במים ייעודיים - ירוקים, ולא במים רגילים העלולים לגרום לתקלות.

דרך נוספת לשמור על רדיאטור לרכב היא שטיפתו אחת לשנה. פעולה זו יש לבצע במוסך בלבד, ולא לבד. הפעולה יכולה אף לסייע באיתור תקלות וטיפול בהן. 

*המחירון הינו מומלץ. יתכנו סטיות במחירים.

מחירים מומלצים למוסכים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • מגד זועבימגד זועבי
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 19:00מוסך נייד שירות מכונאות וחשמל לטרקטורים צמ״ה / חנות חלקי חילוף לציוד מכני וולוו מתמחים : .שירות מוכנאות וחשמל צמ״ה וולוו .
    גלריהגלריה
  • קבוצת השלום- מתמחים ברכבי לנדרוברקבוצת השלום- מתמחים ברכבי לנדרובר
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 19:00קבוצת השלום בני מוחמד מוסא בע"מ אנו מתמחים בשירות לכל רכבי לנד רובר. השירות הינו החל מבדיקה פשוטה ועד לשירות מלא, בהתאם
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • מוסך מרכזי במוו BMWמוסך מרכזי במוו BMW
    (4 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 16:30ממש כמו בחו״ל !!!!
    אתראתר