מחיר החלפת פילטר דלק

מסנן הדלק הינו חלק קטן אך קריטי מאוד לתפקודו התקין של הרכב. תפקידו הוא למנוע ממשקעים ומחלקיקים המצויים בדלק להיכנס אל תוך המנוע. חלקיקים אלה, עלולים ליצור נזק משמעותי לרכיבי המנוע ואף לפגוע בביצועי הרכב.

כמה עולה החלפת פילטר דלק?

מחירו של פילטר דלק תלוי בסוג הרכב. ברכבים ישנים, בעלי מנוע ללא הזרקת דלק, מחיר הפילטר הוא זול מאוד – בסביבות 15 שקלים בלבד. עם זאת, ברכבים חדשים, בעלי מנוע עם הזרקת דלק, המחיר יהיה בין 150 ל- 300 שקלים. 

איך נידע אם הפילטר דלק סתום?

ניתן לזהות את סתימת הפילטר במספר דרכים. ראשית, כאשר הרכב מסיע משקל כבד, ניתן יהיה להבחין בביצועי מנוע ירודים – קושי "לסחוב". כמו כן, דלק עלול לנזול מהרכב באופן אקראי. לבסוף, עשוי להיווצר קושי בהתנעת הרכב. במקרים בהם הפילטר סתום לחלוטין – הרכב לא יניע כלל.

מה תדירות החלפת פילטר דלק?

תדירות החלפת מסנן הדלק נקבעת על פי הוראות היצרן. ברכבים ישנים, התדירות המומלצת היא כל 30,000 קילומטר לערך. ברכבים חדשים יותר, מומלץ להחליף פילטר דלק כל 60,000 קילומטר בלבד.

בכל אופן, אם אין הדבר מצוין בהוראות היצרן, יש להחליף את המסנן כל שנה עד שנתיים. תחזוקה שוטפת והחלפת פילטר הדלק בהתאם להמלצות היצרן, עשויים להעלות את ביצועי הרכב ב-2% עד 4%.

*המחירון הינו מומלץ. יתכנו סטיות במחירים.

מחירים מומלצים למוסכים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • מגד זועבימגד זועבי
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 19:00מוסך נייד שירות מכונאות וחשמל לטרקטורים צמ״ה / חנות חלקי חילוף לציוד מכני וולוו מתמחים : .שירות מוכנאות וחשמל צמ״ה וולוו .
    גלריהגלריה
  • קבוצת השלום- מתמחים ברכבי לנדרוברקבוצת השלום- מתמחים ברכבי לנדרובר
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 19:00קבוצת השלום בני מוחמד מוסא בע"מ אנו מתמחים בשירות לכל רכבי לנד רובר. השירות הינו החל מבדיקה פשוטה ועד לשירות מלא, בהתאם
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • מוסך מרכזי במוו BMWמוסך מרכזי במוו BMW
    (4 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 07:30ממש כמו בחו״ל !!!!
    אתראתר