מחיר החלפת גומיה לציריה

גומיות הציריה הן חלק קטן אך חיוני לתפקודו התקין של הרכב. הן עלולות להיקרע בקלות ולכן צריך לבדוק לעיתים תכופות את תקינותן. הנה כל מה שצריך לדעת בנושא. 

מה הן גומיות לציריה?

אי אפשר לדבר על תפקיד הגומיות מבלי לדבר תחילה על תפקיד הציריה. הציריה היא מוט המחבר בין המנוע לבין גלגלי הרכב ומאפשר את תנועת הגלגלים. בכל רכב יש שני מוטות כאלה, ובכל מוט ישנן שתי גומיות.

הגומיות מכילות בתוכן גריז, שמשמן את הציריה ומאפשר את התנועה הסיבובית שלה. קרע או תקלה בגומייה, יביאו לכך שהגריז יברח החוצה. ללא גריז, תיווצר שחיקה של הציריה, וזה כבר נזק רציני לרכב.

גומיות לציריה - בעיות אפשריות 

מספר דברים עלולים לגרום לקרע בגומיות. ראשית, גומי הוא חומר שנשחק עם הזמן באופן טבעי. לכן, לאחר תקופה מסוימת יתכן שהגומיות יקרעו מעצמן. כמו כן, אבן או מסמר שנכנסים מתחת לגלגל עלולים לפגוע בגומיות. לעיתים, אפילו פגיעה במדרכה עלולה להזיק להן.

כאשר גומייה נקרעת, בדרך כלל אין דרך מיידית לזהות זאת. כל עוד הציריה עצמה לא נפגעה, לא תידלק נורה והרכב יתפקד כרגיל. עם זאת, רצוי מאוד לגלות את הקרע במהירות כדי למנוע נזק משמעותי יותר. 

לכן, חשוב לבצע בדיקות תכופות לציריה, במוסך או בעצמכם. את הקרע בגומיה אפשר לראות די בקלות. בדרך כלל, הגומיה תיראה רופפת או שיש רווח בינה לבין פעמון הציריה.

מחיר החלפת גומיות לציריה

החלפת גומיות לציריה אינה עניין כה יקר: מחירה של גומייה אחת נע בין 150 ל-250 שקלים. כאמור, ישנן 4 גומיות לציריה בכל רכב, אך לרוב יהיה צורך בהחלפת גומייה אחת או שתיים בכל פעם.
 

*המחירון הינו מומלץ. יתכנו סטיות במחירים.

מחירים מומלצים למוסכים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • מגד זועבימגד זועבי
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 19:00מוסך נייד שירות מכונאות וחשמל לטרקטורים צמ״ה / חנות חלקי חילוף לציוד מכני וולוו מתמחים : .שירות מוכנאות וחשמל צמ״ה וולוו .
    גלריהגלריה
  • קבוצת השלום- מתמחים ברכבי לנדרוברקבוצת השלום- מתמחים ברכבי לנדרובר
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 07:30קבוצת השלום בני מוחמד מוסא בע"מ אנו מתמחים בשירות לכל רכבי לנד רובר. השירות הינו החל מבדיקה פשוטה ועד לשירות מלא, בהתאם
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • מוסך מרכזי מיני MINIמוסך מרכזי מיני MINI
    (1 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 08:00סוף כל סוף המותג מיני בישראל מקבל את היחס המגיע לו . תודה לרן על שירות אדיב ומקצועי , ותודה לכל הבנות החייכניות בקבלה על היחס
    אתראתר