טיפולים במוסכים ייעודיים למשאיות

משאיות משמשות לצורכי עבודה, כך שכדי לשמור על רצף שרות ועבדוה תקין, יש צורך להקפיד על טיפולים שוטפים. 
בחברות הובלה או הסעה גדולות יש לעיתים אנשי מקצוע ומכונאים שיודעים לבצע טיפולים קטנים ותיקונים במקום. למרות זאת, לשם ביצוע טיפולים שוטפים גדולים לאורך כל השנה, ולצורך טיפולים מיוחדים במקרה הצורך, כדאי ומומלץ לפנות למוסך ייעודי למשאיות; מוסך מורשה, מוסמך, וכזה שיודע לטפל באופן ספציפי במשאיות על סוגיהן השונים ובדגמים מוגדרים ומתקין חלפים איכותיים.
טיפולים במוסך מורשה ומיומן, כמו החלפת צמיגים על ידי ספק טוב, כל אלה יספקו ביטחון רב לנהג המשאית ולמעסיק ולאורך זמן הם יחסכו בעלויות התפעול של הרכב, ולא יגדילו אותן. 
בחירת המוסך המתאים למשאית שלכם ולאופן בו אתם מנהלים את העסק שלכם

 

טיימינג – זו לא רק רצועה במנוע

בחרו במוסך משאיות שהטיימינג שלו טוב, שהוא מסוגל לתת לכם שרות בזמן, ובזמן שמתאים לכם. 
רכב עומד, לא רק שהוא לא מרוויח כסף, אלא שהוא גם גורם להפסד. משאית היא לא כמו רכב פרטי, שכן או לא אפשר לקבל רכב חלופי, כאשר הוא נמצא במוסך. 
משאית היא כלי רכב ייעודי, מוגדר, שיש לו לעיתים קרובות מתקונים מיוחדים. זו אחת הסיבות שבגללן בעלי משאיות לא ממהרים להכניס את המשאית שלהם למוסך – פשוט כי לא יהיה להם איך לבצע עבודה. 
הכלל הראשון הוא לכן לבחור במוסך שיחזיק את הרכב שלכם אצלו למשך הזמן הקצר ביותר; כזה שיקבל אתכם במהירות, עובד ולא מבזבז את הזמן.

 

תיקון משאית במוסך

 

האם השירותים הניתנים במוסך למשאיות הינם ייחודיים?

צוות עבודה במוסך למשאיות אמור להיות צוות מיומן ומנוסה במשאיות על כל סוגיהן ודגמיהן השונים. צוותים טובים של חשמלאים ומכונאים ייתנו מענה ופתרון לבעיות רבות, באופן מיידי ואמין. 
רצוי לבחור במוסך מורשה על ידי היבואן. למה? כיון שלא כמו במוסכים אשר אינם מורשים, מוסך מורשה למשאיות מטפל במשאית על פי הוראות היצרן המדוקדקות והמדויקות ביותר, ואף יכול להתייעץ ישירות עם הצוות הטכני של היבואן, ולשאול שאלות ישירות במידת הצורך. 
הטיפולים השוטפים אשר עוברת המשאית יירשמו בדף טיפולים, כך שתמיד תוכלו להוכיח את תקינות המשאית למן קבלתה, הן לצרכי בטיחות והן לצורך מכירה, בעתיד.
בנוסף לכך, במוסך מורשה אתם יכולים לקבל גם חלפים מקוריים, להחלפת כל אביזר או חלק לא תקין במשאית. החלפים המקוריים מותקנים באופן מסודר במשאית, ואף מגיעים עם תעודת אחריות למספר שנים (על פי החלק המסופק).
חלפים מקוריים או תואמים שמסופקים במוסך למשאיות באישור היצרן שומרים על המשאית ועל הנהג לאורך זמן ומבטיחים נהיגה חלקה, ללא תקלות. 

 

מחויבות, מומחיות ופתרונות במוסך למשאיות

מחויבות המוסך ללקוח היא בראש ובראשונה לתקן את הבעיה אשר בגינה נכנסה המשאית למוסך, ולא לחפש פתרונות ביניים.
דבר זה מחייב את בעלי המוסך להכשיר את העובדים שלהם בצורה הטבה ביותר האפשרית, ולשמור על הידע והכשירות שלהם באמצעות קורסים והשתלמויות רצופות במהלך השנה. כל דגם של משאית שיוצא לשוק מחייב את המוסכים המורשים בהתאמת הידע שלהם, בקבלת עדכוני תוכנה לצורך דיאגנוזה, ועוד. 
היכרות ממושכת וטובה ויחסי עבודה קבועים עם צוות המוסך ובעליו עשויים לתת לכם פתרון בכל שעה משעות היום, גם במידה והמשאית נתקעה באחד מכבישי הארץ, אפילו בנקודה מרוחקת. 
במקרה כזה יוכל המוסך לשלוח ניידת טיפול אשר תפתור את הבעיה באופן מקומי ומיידי, או תסייע לכם לגרור את המשאית למוסך משאיות קרוב. כך או כך, מוסך למשאיות שאיתו תעבדו באופן קבוע יספק מענה לפניות או בעיות בכל סוגי הטיפולים האפשריים הספציפיים לסוג משאיות זה.

 

לסיכום

מוסך למשאיות אשר מטפל במגוון משאיות חייב להיות מומחה ובעל ניסיון בכל אותן משאיות. בדרך כלל, כל המשאיות יידרשו את אותו טיפול תחזוקתי שוטף, ופתרון בעיות נקודתי אשר יועלו על ידי נהגי המשאיות, אולם ישנן משאיות שדורשות טיפולים או חלקים מיוחדים. עבודה עם מוסך קבוע, מומחה ברכב שלכם, תבטיח לכם שקט נפשי ושרות מקצועי ואיכותי לאורך זמן. 

מחפשים מוסך? היכנסו רשימה ארצית של כל המוסכים המובילים באתר B144, סננו לפי מיקום והתמחות ובחרו מוסך הקרוב אליכם.