חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

מרכז לבריאות הנפש בתל אביב יפו

(8 תוצאות)
איכילוב בית חולים , בריאות הנפשאיכילוב בית חולים , בריאות הנפש
(1 המלצות)
וייצמן 6, תל אביב יפו
תודה רבה לד"ר מיכאל קרסנושטיין על הטיפול המקצועי והמסור במשך שמונה שנים מאז התאונה מודה לאיכילוב על רופאים כמותו רופא משכמו ו
איכילוב בית חוליםאיכילוב בית חולים
(1 המלצות)
וייצמן 6, תל אביב יפו
כללית , רמת חן,מרפאה לבריאות הנפשכללית , רמת חן,מרפאה לבריאות הנפש
(3 המלצות)
הצבי 9, תל אביב יפו
מחריד אבל לא עולה כסף ללקוחות כללית פלטינום אז הנה דבר 1 חיובי.
משרד הבריאות , המרפאה לבריאות הנפש רמת - חןמשרד הבריאות , המרפאה לבריאות הנפש רמת - חן
הצבי 9, תל אביב יפו
קידום פרוייקטים שיקומיים ב.ה.בע"מקידום פרוייקטים שיקומיים ב.ה.בע"מ
תל אביב יפו
אנוש עמותה ישראלית לבריאות הנפש , סניף תל אביבאנוש עמותה ישראלית לבריאות הנפש , סניף תל אביב
הזרם 10, תל אביב יפו
אלמה בית מאזןאלמה בית מאזן
צה"ל 2, תל אביב יפו
בית מאזן ,חלופת אשפוז, לטיפול בנשים עם הפרעות אכילה בגישה מוכוונת טראומה. כולל צוות רב מקצועי 24/7 , קבוצות טיפוליות ושיטת טי
ק.ט.ב קהילה טיפולית בריאה בע"מ , הוסטל תל אביבק.ט.ב קהילה טיפולית בריאה בע"מ , הוסטל תל אביב
חזקיהו המלך 59, תל אביב יפו

בישראל קיים מספר לא מבוטל של מרכזים רפואיים לטיפול בבעיות נפשיות. רוב המרכזים לטיפול נפשי והמרפאות בתחום זה הם גופים ציבוריים, שמוחזקים על ידי המדינה, כחלק ממערך הבריאות הממשלתי. לצדם יש גופים של קופות חולים, מרפאות קהילתיות וכן מרפאות ומרכזים פרטיים.

סוגי מרפאות לבריאות הנפש בתל אביב יפו – ציבוריות וקהילתיות

את המרפאות הציבוריות לבריאות הנפש אפשר לחלק לשני סוגים עיקריים: הראשון הוא מרפאות שנמצאות בבתי חולים רגילים, והן קיימות כמעט בכל מרכז רפואי גדול או אזורי. השני הן מרפאות שנמצאות במרכזים רפואיים שמוקדשים כל-כולם לבריאות הנפש וגם מציעים מסגרות אשפוז ושיקום במסגרות כאלה. בשני סוגי המוסדות הללו יש חדרי מיון פסיכיאטריים שמיועדים להעניק טיפול מהיר במי שסובלים מקשיים או נשלחים להסתכלות על ידי בית משפט.

בנוסף על אלה קיימות גם מרפאות קהילתיות שמופעלות בחלקן על ידי קופות חולים. הן מיועדות לתת מענה שרובו אינו בהכרח אשפוזי למי שסובלים מבעיות כגון דיכאון וחרדה ובעיות מידיות מסוימות. חלק נוסף מטפלות רק באוכלוסיות ממוקדות, כמו ילדים ובני נוער, או להבדיל – קשישים. הטיפולים במרכזים אלה, כמו במקומות אחרים, יכולים להיות מבוססים על התייעצויות ושיחות עם פסיכולוג או גם תרופתיים; כל מקרה לגופו.

מרכזים לבריאות הנפש בתל אביב יפו – בבעלות פרטית

ממש בשנים האחרונות רואים מגמה של פתיחת מוסדות פרטיים שמציעים טיפול בבעיות נפשיות. אלה יכולים להעניק למשל טיפול וגמילה מהתמכרויות, סיוע נפשי למי שלא רוצים להגיע לטיפול במסגרת ציבורית מוסדות נוספים בתחום הם אלה שמיועדים להיות מסגרות זמניות – לעיתים לשלושה או ארבעה חודשים – למי שצריכים "הפסקה" או מסגרת זמנית רגועה ללא אשפוז. מקומות כאלה בנויים ומבוססים ברובם על החלמה בעזרת חברי הקבוצה האחרים שמתגוררים במקום, תוך מגע עם הקהילה הכללית, ללא בידוד.

המשך קריאה