מחיר כמה עולה שיעור נהיגה

כמה עולה שיעור נהיגה?

עלות שיעור נהיגה על רכב פרטי באורך כ- 40-45 דקות, עולה בין 130-180 ש"ח. אם מדובר בטסט הראשון המחיר ינטה לכיוון הגבוה יותר. כדי להיות זכאי לגשת לבחינת הטסט, חובה לעבור 28 שיעורי נהיגה. לכן העלות הכוללת תעמוד על בין 3,640₪-5040₪.

 

ממה מורכב מחיר שיעור נהיגה?

מחיר תעריף הנהיגה מורכב מעלות זמן הנהיגה עם מורה פרטי ועלות הדלק. זמן הנהיגה מחושב על ידי לקיחת הזמן שנדרש כדי לנהוג במסלול זה והכפלת המרחק. מחיר הדלק מחושב על ידי לקיחת העלות של בנזין והכפלתו על ידי כמות הקילומטרים המוערכת שתעברו בשיעור.

 

מה יכול להוזיל עלות שיעור נהיגה?

מחיר שיעור נהיגה על רכב פרטי, יכול להיות זול יותר אם אתם לומדים נהיגה על רכב ידני ולא אוטומט, המונע על דלק בנזין ולא סולר. כמו כן, ככל ואתם לוקחים שיעורים באזור גוש דן והמרכז, המחיר יעלה. דבר נוסף שמשפיע על המחיר הוא ותק ומוניטין מורה הנהיגה, ככל והוא מנוסה יותר הוא יגבה יותר כסף.

מומלץ להתמקח על מחיר שיעור הנהיגה עם המורה, שכן גם הוזלה של 10-20 שקלים לשיעור, מסתכמת בסכום של 560₪ במחיר הסופי שתשלמו על כלל השיעורים.

 

באיזה גיל אפשר להתחיל ללמוד נהיגה?

בישראל, ניתן להתחיל לקחת שיעורי נהיגה על רכב פרטי, בגיל 16 וחצי. זאת בניגוד למבחן התיאוריה העיוני, אשר אותו ניתן לעשות כבר בגיל 15 וחצי.

 

כמה שיעורי נהיגה צריך לעשות?

כדי לעבור טסט נהיגה מעשי אצל בוחן משרד התחבורה, יש לעבור מינימום של 28 שיעורי נהיגה על ידי מורה מוסמך. בפועל, רוב התלמידים מעדיפים לעשות בממוצע כ-34 שיעורים על מנת להגיע מוכנים יותר לטסט.

 

כמה זמן זה שיעור נהיגה?

שיעור נהיגה אורך בממוצע 40-45 דקות. כדאי לוודא את הזמן המדוייק שהמורה מתחייב עליו. חשוב לציין, שהשיעור הראשון בדרך כלל אורך זמן רב יותר ואפילו כ-60 דקות, שכן המורה מסביר על תפעול הרכב וקצת תיאוריה.

אין הגבלה חוקית, על כמה שיעורי נהיגה אפשר לבצע ביום. עם זאת, לא מומלץ לקחת יותר משיעור כפול (80 דקות) אחד ביום - שכן צריך לתת לחומר הלימוד "לשקוע", לימוד יתר יכול לעייף את התלמיד.

 

מחיר שיעור נהיגה מייצג את טווח המחירים הממוצע בתחום לימודי הנהיגה. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי סוג הרכב, מיקום התלמיד כמות השיעורים ועוד.

מחירים מומלצים ללימוד נהיגה

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • עופר ראובני מורה לנהיגהעופר ראובני מורה לנהיגה
    נותן שירות באזור חולון
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00עופר מורה נהיגה בעל ניסיון רב, בלימוד והדרכת קבוצות ויחידים . מתמחה בחרדות נהיגה ובעיות קשב וריכוז . כל תלמיד הוא עולם ומלואו
  • בני סוקול מורה לנהיגהבני סוקול מורה לנהיגה
    פתוח עד השעה: 16:00קיבלתם החלטה? בשעה טובה אני בני סוקול מורה לנהיגה על אוטומט מתמחה בקשב וריכוז וחרדות נהיגה. אצלי כל תלמיד יקבל יחס אישי ומקצו
    גלריהגלריה
  • רועי טרי-מורה הנהיגה שלך..רועי טרי-מורה הנהיגה שלך..
    (10 המלצות)
    המורה לנהיגה הכי טוב בארץ!! בזכותו עוברים טסט ראשון!!