חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

כריתה וגיזום עצים במטולה

(5 תוצאות)
נותן שירות באזור מטולה
יחיאל כריתה וגיזום עצים 24 שעות
יחיאל כריתה וגיזום עצים 24 שעות
טלפון: 076-8107864
פתוח עד השעה: 17:00
יש לכם גינה וצריכים לתחזק אותה? יחיאל הינו מקצוען כבר למעלה מ 20 שנה בתחום ומתמקצע בכל מה שקשור לכריתת כל סוגי העצים ולגיזום השטח החקלאי. הכל מבוצע עם המכשור המתקדם ביותר ובתווך זמן מהיר מאוד. בנוסף עושה ניקוי לשטחי גינון זקנים ובונה שטח צעיר ופורה יותר. לפרטים נוספים חייגו.
נותן שירות באזור מטולה
קיוון סעב כריתת עצים
קיוון סעב כריתת עצים
טלפון: 076-8164785
אבו סנאן 1, אבו סנאן
פתוח עד השעה: 08:00
קווין סעב- כריתה ומכירת עצים במחירים נוחים. שירותים נוספים : עבודות צבע ואיטום גגות-זפת. התקשרו עכשיו להצעת מחיר משתלמת מאוד !!!!!!!!! כריתת עצים
נותן שירות באזור מטולה
שטילמן רמי שלרם שיווק כלי גינון וחקלאות
שטילמן רמי שלרם שיווק כלי גינון וחקלאות
טלפון: 076-8019128
אזור התעשיה 1, יסוד המעלה
פתוח עד השעה: 16:30
רמי שטילמן בעל ניסיון עשיר של שירותי מכירה, השכרה ותיקונים של ציוד גינון וחקלאות למעלה מ – 38 שנה. כמו כן, מוכר כסוכן מורשה של החברות המובילות בתחום: חברת סטיל העולמית, הוסקוורנה, אקו, אורגון ועוד… תחנת השירות שלנו ממוקמת בישוב יסוד המעלה ומספקת שירותים לחקלאים, גננים ואנשים פרטיים באזור הגליל העליון וברחבי הארץ.

עסקים נוספים נותני שירות באזור מטולה

נותן שירות באזור מטולהשימי גיזום וכריתת עצים בע"משימי גיזום וכריתת עצים בע"מ
בתאום מראשמתמחה בכריתה וגיזום של עצים מסוכנים, ניקוי דקלים וענפי תמר, דילול ענפים, מיוחד לפינוי גזם. שירות מקצועי ואדיב, יחס אישי לכל ל
אתראתר
נותן שירות באזור מטולהכריתה וגיזום עצים ש.אכריתה וגיזום עצים ש.א
פתוח עד השעה: 17:00גיזום וכריתת עצים באמצעות מנוף סל. ביצוע עבודות גיזום וכריתה הכרוכות בסיכון. מציאת פתרונות גיזום וכריתה במצבים בהם אין גישה ל

עץ גדול ומרשים, ירוק ויפה, יכול להביא ברכה רבה בצורת יופי וצל ואפילו הפרדה משכנים. מצד שני, הוא עלול באותה מידה לייצר יותר מדי צל ולהחשיך את הגינה: כך יכול להיווצר מצב שבו גינה, שיכולה להיות יפהפייה, תהיה כזו שאי אפשר לגדל בה דשא או אפילו פרחים. זאת, שלא לדבר על מצב שבו העץ מסוכן לסביבה מסיבות של גיל מתקדם או חוסר יציבות.

 

גיזום מול כריתת עצים

גיזום פירושו חיתוך בדים או ענפים ודילול נוף או צמרת, למשל כדי לקבל יותר שמש בגינה. הוא לא מחייב כריתה מלאה גם כאשר מדובר בעץ גבוה או כזה שנטוע רחוק יחסית מדרך גישה. במצב כזה ניתן בהחלט לבצע גיזום עץ באמצעות מנוף, כאשר מורידים רק את הצמרת או מדללים אותה. המנוף מאפשר גישה נוחה מכל מקום - למשל מהרחוב או מסמטה סמוכה - בלי שצריך לטפס על הגזע עצמו. 
להבדיל מגיזום, כריתה היא מהלך שאין ממנו חזרה ולכן הוא גם דורש רישיון מהמועצה המקומית. מהלך זה מבצעים ברוב המקרים כאשר יש סיכון לסביבה במטולה, במיוחד אם מדובר בגזע עקום או בעץ כבד, זקן וחולה או מט ליפול. בנוסף, יש שמבצעים כריתה כאשר הם רוצים לפנות מקום לבנייה חדשה או להרחבת בניין קיים, דרך או שביל במטולה. בהקשר זה כדאי לזכור שבמידה וניתן, אפשר גם לעקור ולהעביר עץ, דבר שהוא כמובן עדיף לכל. 

 

מה חשוב לבדוק אם מזמינים כריתת או גיזום עצים במטולה?

חשוב מאוד לוודא שלמי שמבצע את העבודה יש הכשרה, רישיון וביטוח מתאימים. כמו כן יש לסכם בדיוק באחריות מי וכיצד מתבצע פינוי פסולת העבודה עצמה.
המחירים בשוק די גמישים, אבל עלולים בקלות להמריא לאלפי שקלים, בוודאי אם מדובר בעבודה קשה או מורכבת, שדורשת מנוף ומשאית או סיכון מיוחד. 
 

המשך קריאה