בלנדר שייקר נטען דרך USB

חובבי השייקים וה- smoothies המרעננים יאהבו מאוד את זה: בטווח מחירים של כ- 90 - 100 ש"ח, אתם יכולים לקנות לכם בלנדר שמיועד להכנת שייקים מפירות שונים או גלידה. הייחוד של הגאדג'ט הזה הוא שיש לו סוללה נטענת, וניתן לטעון אותה לא רק משקע ביתי אלא גם משקע USB. בכך הוא יתאים לא רק לשימוש בבית או במשרד, אלא גם לימים שאחרי סגר: לטיולים או פיקניקים בטבע.

 

שייק

 

קוצץ ירקות עם חוט שקוצץ דק דק ובקלות

רוצים סלט קצוץ במהירות, ובלי להוציא את מעבד המזון המגושם מהארון? יצאתם לפיקניק ולא בא לכם להתחיל לקצוץ ירקות עם סכין? קנו לכם קוצץ ירקות - סלייסר - על חוט: מכל שיש בו מספר להבים סובבים. במשיכת חוט, הלהבים האלה מסתובבים במהירות על צירם, וקוצצים את כל מה שיש במכל.

מחיר: 60 - 90 ש"ח לרוב המוצרים הבסיסיים.

 

קולפן מיוחד שמאפשר לחתוך ספגטי ירקות

אם להאמין למה שעולה במנועי החיפוש, אז כולם בארץ אוכלים עכשיו ספגטי קישואים: סלטים או מנות עיקריות שמבוססות על קישואים שחתכו אותם לרצועות דקות; מה שמכונה בעגה המקצועית "ז'וליאנים'.  המכשיר שאחראי לכל הטוב הזה הוא קולפן (מקלף, בעברית צחה), שיוצר רצועות דקות מכל ירק שחותכים בעזרתו. הוא מתאים כמובן לקישואים, אבל גם למלפפונים, לחצילים וירקות ופירות מוצקים אחרים.

מחיר: ב- 30 ש"ח אתם יכולים להשיג מכשיר שיעשה עבודה נפלאה. יש גם יקרים יותר.

 

קולפן

מגוון חנויות כלי בית ומטבח מחכים לכם ב-B144. מצאו אותם כאן

 

מתקן שווארמה ביתי

מכשירים אלה כבר יקרים יותר מכל מה שסיפרנו עליו למעלה: 300 - 400 ש"ח לכל הפחות, למכשירים חשמליים, ו- 1,000 ש"ח בערך למכשירי גז.

הם יתאימו לא רק לאוהבי שווארמה או למי שבהכרח מארחים הרבה בקיץ ובגינה: אפשר להשתמש בהם גם לצליית עוף שלם או שיפודים, ומכשיר כזה יכול להיות מעניין גם אם יש לכם אירוע, והשקעה של 300 - 400 ש"ח תהיה מתאימה.  בנוסף אפשר להשתמש בהם לצליית שיפודי ירקות, ממש כמו בגריל חשמלי או גריל גז.

 

שווארמה

 

טיפ חשוב בקניית מכשיר שווארמה ביתי: שימו לב שיש לכם מספיק מקום עבורו על השיש או על משטח העבודה ויש לכם מקום מתאים לאחסון שלו.

 

כפית משקל  דיגיטלי

כלי מצוין, שמתאים במיוחד למי שאופים הרבה (אפיה, בניגוד לבישול, דורשת דיוק רב במידות) או רגילים לעבוד לפי מתכונים בצורה מדויקת: בידית האחיזה של כפית הזו יש צג דיגיטלי, כמו זה של מדחום דיגיטלי, ומוטמעות בה לרוב גם זוג בטריות, שמפעילות את המכשיר.

רוב הכפות הדיגיטליות שיש בשוק (מחירים של 70 - 120 ש"ח) מאפשרות לשקול מגרם אחד או פחות, ועד 300 או 500 גרם של מוצרים שונים, ברמת דיוק של 0.1 גרם.  חלק מגיעות עם כף שקילה אחת שניתנת לשליפה לניקוי ולהחלפה בכף גדולה יותר, ויש כאלה שמגיעות עם שלוש כפות.

 

מולטישף: מכשיר בישול שצולה אופה ומטגן

הרעיון הכללי של המולטישף הוא לשמש מכשיר הכנה למגוון גדול של מנות, תוך שימוש בכמה שפחות שמן בזמן הבישול, הטיגון או הצלייה. הוא פותח על ידי יצרני מכשירי החשמל אחרי שבשלנים רבים הבינו שניתן לקבל אפקט צלייה טוב גם בהברשת המוצר בשמן ואפייה שלו בחום גבוה תוך סחרור אוויר ב'טורבו', ולא רק בטיגון.

קיימים מכשירים מכמה סוגים, בנפחים שונים: מ- 3.5 ועד שישה ליטר בערך. המחירים נעים ב- 500-600 ש"ח למוצרים הזולים יותר, לפי שלושה מזה, למוצרים יקרים עם הרבה פונקציות.

 

מולטישף

 

למי זה טוב?

דווקא לבשלנים שהמקום על השיש שלהם מוגבל יחסית, למי שאין להם תנור אפיה, לזוגות צעירים ולמי שרוצים לשמור על המשקל ולא להשתמש הרבה בטיגון בשמן עמוק או בכלל בשמן.

קחו בחשבון צריכת חשמל של 1,100 - 1,500 וואט וזמני הכנה לא קצרים, להרבה מהמוצרים השונים.