חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

יצרני יין ומשקאות חריפים בעין יהב

(2 תוצאות)
נותן שירות באזור עין יהב
בית המשקאות אילת
בית המשקאות אילת
טלפון: 076-8018380
המלאכה 5, אילת
פתוח עד השעה: 21:00
בית המשקאות אילת הוא המקום שלך לרכישת אלכוהול למסיבות, אירועים, בילויים ולארון המשקאות הפרטי שלך. ניתן למצוא את טובי מותגי האלכוהול, היינות והבירות במחירים ללא תחרות. במיוחד בשבילכם - בית המשקאות מספק משקאות חריפים בשירות משלוחים הפעיל בכל רחבי העיר אילת (גם למסיבות שטח ולבתי מלון). ליצירת קשר למנהל החנות : צור ולאדי 050-2330004 בית המשקאות אילת חרט על דגלו אמינות, אחריות, מיטב האלכוהול ומותגי היוקרה במחירים ללא תחרות! חנות בית המשקאות היא החנות הגדולה באילת בתחומה המתפרסת על פני 300 מ"ר. משלוחים בכל האזור.
נותן שירות באזור עין יהב
PARALELA - פרללה משקאות ביבוא מקביל
PARALELA - פרללה משקאות ביבוא מקביל
טלפון: 076-8119671
פתוח עד השעה: 17:00
חברתנו עוסקת בשיווק והפצת משקאות חריפים למעלה מ-10 שנים ובעלת 1500 נקודות מכירה בכל הארץ! אנו מייבאים למעלה מ- 500 מותגי אלכוהול שונים, ביניהם : וודקה, גין, רום, טקילה, קוניאק, וויסקי, ליקר ובירה. כנסו לאתר שלנו ותהנו משילוב של מגוון רחב של מותגי אלכוהול, איכות ומחירים שאין להם תחרות!
רשימת העסקים הנל מהווה רק את בעלי המקצוע, החברות, החנויות והעסקים בתחום ייצור יינות ומשקאות חריפים בעין יהב העונים על התחומים הבאים: . לרשותכם מצד שמאל אפשרות סינון לעסקים נוספים בתחום הייצור יינות ומשקאות חריפים. תוכלו לבחור בעסקים לפי התמחות ספציפית, עסקים הנתונים שירות בעין יהב ואילת והערבה או ישובים אחרים. לצד כל עסק ברשימה תוכלו למצוא מספר טלפון, כפתור ניווט לעסק ודירוג של לקוחות קודמים.