חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

חנויות כלי עבודה באריאל

(2 תוצאות)
נותן שירות באזור אריאל
אול-פרודוקט
אול-פרודוקט
טלפון: 053-3356309
המלאכה 2, נשר
פתוח עד השעה: 18:00
״שירות אמין ומקצועי״
נותן שירות באזור אריאל
מעגל ייצור מריצות ועגלות
מעגל ייצור מריצות ועגלות
טלפון: 09-8870788
אורט 15, נתניה
פתוח עד השעה: 17:00
מעגל ייצור מריצות ועגלות - חברה וותיקה המייצרת ומשווקת מוצרי כלי עבודה לבניין. ייבוא ושיווק פינות וזוויות לטיח, ציוד לבניין, מריצות, עגלות סבלים, ארגזי בטון, טיט, דליים ועוד.
ארגז כלים המחיר לארגז כלי עבודה בלבד, ללא כלים בתוכן100 - 400 ₪
ארגז כלי עבודה מאובזר ארגז כלים מקצועי כולל סט כלים400 - 1,000 ₪
מקדחה 230 - 600 ₪
מברגה 500 - 3,000 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.

משפצים או בונים? איפה מוצאים כלי עבודה מכל הסוגים? מהם בכלל הסוגים החשובים והנפוצים? קבלו תשובות וגם כמה טיפים לבחירה נכונה של מכשירים שונים, שישמשו אתכם במשך שנים.

 

חנויות כלי עבודה ידניים וחשמליים באריאל

את עולם הציוד שבו משתמשים לעבודות בניין או שיפוצים נהוג לחלק לשני סוגים עיקריים, על פי צורת ההפעלה שלהם (ידניים או שלא), ואז לפי תחומים השימוש והייעוד – צבע, בנייה, נגרות וכדומה. 
כלים ידניים נחשבים בסיסיים או פשוטים. הם משמשים ברוב המקרים לביצוע פעולות לא מורכבות, חד פעמיות, שלא מצריכות עבודה קשה. כלי עבודה חשמליים, מצד שני, משמשים בעלי ואנשי מקצוע, שצריכים לבצע עבודות חוזרות ונשנות, קשות או מסובכות. קחו למשל מברג, שהוא כלי ידני – והשווה אותו לגרסה החשמלית: חובב, שלא צריך לבצע הרבה הברגות יכול בהחלט להסתפק במברג ידני, גם אם נעיצת כל בורג תארך דקה או שתיים יותר. בעל מקצוע כבר ירוויח זמן רב אם ישתמש במברגה חשמלית; זמן וכסף. 
המכשור החשמלי הוא כמובן יקר יותר, אבל ניתן למצוא סוגים ומותגים במחירים סבירים, שיכולים לשמש גם חובבים. בהקשר זה כדאי לבדוק ולהשוות מחירים בין הסוגים השונים ובין חנויות ומרכזי מכירות באריאל. 

 

אילו כלי עבודה חשוב שיהיו בארגז כלים ביתי?

כל אחד צריך פטיש טוב או שניים – קל וכבד יותר – וכל אחד צריך בבית מקדחה, סט מקדחים לבטון ומברגים. ככלל, רצוי לקנות ציוד באיכות ביניים סבירה, שיהיה כזה שלא יישחק במהירות ולא יגרום תסכול. כל זאת, בהתאם לסוג העבודות הנפוצות ביותר בבית או במסגרת התחביב.
מעבר לדברים הבסיסיים קנו דברים בצורה נקודתית: אם אתם מנעולנים - קנו ארגז של מקדחים וכלי פריצה טובים. זכרו שאם כלי כלשהו לא ישמש אתכם בשימוש חוזר, חבל לרכוש אותו - אפשר מדי פעם גם לשכור.
 

המשך קריאה