חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

ייעוץ זוגי ומשפחתי בקצרין

(5 תוצאות)
נותן שירות באזור קצרין
בתאל משפטנית מגשרת ויועצת זוגית
בתאל משפטנית מגשרת ויועצת זוגית
טלפון: 076-8882955
האיריס 16, ראשון לציון
פתוח עד השעה: 19:00
היי שמי בת אל טייה מגשרת ויועצת זוגית מעניקה מגוון טיפולים זוגיים ומשפחתיים כולל הסכמים וגישור לפני גירושים, גישור עסקי או ישוב או סכסוך שכנים. נותנת שירות בכל נושא המשפט. עוזרת מול גופים, מקבלת גם באונליין בזום וגם פרונטלי. מעבירה הרצאות על סיפור ובאמצעות הסיפור אני נותנת את הפתרונות להצלחה.
נותן שירות באזור קצרין
"בקשר אלינו" רוית מלול יועצת זוגית ומינית
"בקשר אלינו" רוית מלול יועצת זוגית ומינית
טלפון: 076-8019192
שיטרית 40, טבריה
פתוח עד השעה: 22:00
״החוויה אצל רווית מתחילה כבר בכניסה לקליניקה הנעימה, וממשיכה בחיוך האוהב ובכוס תה חמה. מכאן הלב שלי נשפך. הייתי במקום מורכב והייתי צריכה סדר, ועזרה ולהבין מה קורה איתי ועם הנפש שלי. רווית עזרה לי לדייק את עצמי, ולהבין מה חסר לי, ובעיקר לראות איך אני יכולה לצאת מהמקום של רק לבכות על המצב שלי, ולהתחיל להבין איך מתקדמים, איך נושמים , וכמה זה בסדר לקבל את המצב ולתת לעצמי לשהות. את מדהימה ותודה... כמובן שחזרתי כמה פעמים.. ועוד אחזור...״
נותן שירות באזור קצרין
עליזה שני- ייעוץ זוגי ומשפחתי (גם בZoom)
עליזה שני- ייעוץ זוגי ומשפחתי (גם בZoom)
טלפון: 076-8882957
בתאום מראש
״מקצועית ברמות ממליץ בחום״

עסקים נוספים נותני שירות באזור קצרין

נותן שירות באזור קצריןד"ר זוהר הראל תמר- מטפלת משפחתיתד"ר זוהר הראל תמר- מטפלת משפחתית
נחל ערוגות 759, מודיעין מכבים רעות
בתאום מראשד"ר זוהר הראל תמר מדריכה ומטפלת זוגית ומשפחתית, מטפלת בילדים ומדריכת הורים. טיפול זוגי ומשפחתי, הדרכת הורים ניתן להגיע לקלינ
נותן שירות באזור קצריןבת שבע דור - נומרולוגיתבת שבע דור - נומרולוגית
(3 המלצות)
בר כוכבא 26, ירושלים
פתוח עד השעה: 21:00בת שבע יקרה את קודם כל אדם עם לב ענק .חשוב לך לעזור לתמוך עונה מיד לכל פניה .קשובה .מקצועית יש לך יכולות מדהימות עוד לא פ
אתראתר
גלריהגלריה
טיפול זוגי המחיר לפגישת ייעוץ אצל מטפל פרטי בקלניקה או בבית הלקוח250 - 600 ₪
טיפול זוגי המחיר לפגישת ייעוץ אצל מטפל מוסמך דרך קופת חולים100 - 300 ₪
טיפול זוגי המחיר לטיפול קבוצתי פרטי של עד 4 זוגות100 - 300 ₪
טיפול זוגי אונליין המחיר לשעת ייעוץ באינטרנט דרך וידאו צ'ט150 - 450 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.

פסיכולוגים, אנשי הוראה ועובדים סוציאליים, לצד אנשי מקצוע אחרים, מעניקים ייעוץ זוגי ומשפחתי. מה ההבדל בין המומחים השונים בתחום והאם וכיצד קורה שפניה לייעוץ משפחתי הופכת לטיפול פסיכולוגי ביחיד?

 

מי יכול לשמש מנחה או מטפל לצורך ייעוץ זוגי ומשפחתי?

החוק בישראל די גמיש והרגולציה בתחום די רופפת. הרבה בין העוסקים בתחום הם פסיכולוגים בהכשרתם. בנוסף יש קורסים שמכשירים אנשי מקצוע בתחום: תוכלו למשל למצוא מטפלת זוגיות שלמדה במכון שמכשיר את תלמידיו ברוח תורתו של מחנך או אדם אחר שיצר שיטה לטיפול. 
יועצים נוספים מגיעים מרקע של עבודה סוציאלית (כמו עובדות סוציאליות), יש אחיות שעוסקות בתחום וישנם מי שהרקע שלהם הוא דתי או הלכתי: לא נדיר למצוא יועץ נישואין שהסמכה שלו היא לרבנות, לצורך העניין. הדבר הנכון ביותר הוא לבחור באדם שמתאים לכם, ויהיה מקובל על כולם.

 

ייעוץ זוגי ומשפחתי בקצרין, גם בדגש אישי

כל זוג מורכב מבעל ומאישה (או שני בני זוג), ולכל אחד מהם אופי משלו ובעיות משלו, שאותם הם מביאים לחיים המשותפים. כל משפחה בנויה מאבני בניין: בני זוג, שמחליטים להוליד ילדים ומגדלים אותם והילדים שלהם. הילדים גדלים ומתפתחים בהתאם לחינוך שהם מקבלים מהוריהם ולמה שהם רואים בבית: איך היחסים בין הבעל והאישה, איך הם מדברים זה לזו ועוד. 
לפעמים, אם היחסים בתוך המשפחה לא טובים, או שיש בעיות עם אחד הילדים, פונים הבעל והאישה לטיפול זוגי ומשפחתי. מגלים אז שהבעיה העיקרית היא אמנם היחסים בין בני הבית, אבל הגורם לכך הוא ההתנהגות של אחד מההורים. במקרה כזה אין זה נדיר, שאותו פסיכולוג, מטפל או מנחה שם דגש על טיפול בהורה שזקוק לייעוץ, כדי להגיע דרכו להרמוניה ויחסים טובים בבית.
 

המשך קריאה