סיפור אחר

"כשנולד ילד, נולדים בעצם שני ילדים: הילד שדמיינת, והילד שנולד". האם הילד שלכם יהיה הילד שדמיינתם, או שהוא יעשה את הלא הגיוני והבלתי נתפס מבחינתכם? האם הורות היא בכלל דבר הגיוני?
סרטו החדש של אבי נשר מתאר סיפור אמיתי שבו בחורה חילונית צעירה עוזבת את הבית, כדי להתחתן עם מוזיקאי שחוזר בתשובה. 
ההורים הגרושים מאחדים כוחות על מנת לסכל את החתונה המיועדת ונעזרים לשם כך בסבא הפסיכולוג, בכיכובו של ששון גבאי המצוין. עוד משחקים: יובל סגל, ג'וי ריגר, מיה דגן, אורנה פיטוסי, אסתי זקהיים ואחרים. 

 

להגיע לירח: "האדם הראשון"

"האדם הראשון" מתאר לכאורה את ההכנות לקראת נחיתת האדם הראשון על הירח, מנקודת מבטו של ניל ארמסטרונג.
למעשה יש כאן הרבה יותר מכך: זהו סיפור של מבצע על אנושי, שבו המטרה מקדשת את האמצעים; מבצע שבו לחיי אדם יש ערך מינימאלי ורק בהקשר של ביצוע המטלות והמשימות. 
שווה לראות את "האדם הראשון" באולם קולנוע טוב, מרובה אפקטים, עם סאונד איכותי, היקפי. בהקרנה כזו אפשר ממש לחוש את מה שעובר או עבר על האסטרונאוטים הראשונים ולחוות חוויה שהיא באמת מעולם אחר. 

 

צורת המים

זה אמנם כבר לא סרט חדש – הוא הוקרן אצלנו בתחילת השנה – אבל אם עדיין לא ראיתם אותו, שווה לחפש אותו בשירותי המדיה השונים. 
זהו סיפר אהבה דמיוני, שמתרחש בשנת 1962, בשיאה של המלחמה הקרה: עובדת ניקיון במתקן ממשלתי אמריקאי מתאהבת ביצור אמפיבי שכלוא במעבדה הממשלתית. 
הסרט יפהפה, רגיש וממחיש את יכולת המשחק המעולה של סאלי הוקינס, שמשחקת בתפקיד עובדת הניקיון המאוהבת. 

 

האישה

דווקא עכשיו, כאשר הוא עומד לזכות בפרס נובל לספרות, היא – האישה – מחליטה לעזוב אותו. 
את מי? את בעלה, שתמיד היא חייתה בצילו ולו היא הקדישה את חייה ואת הקריירה שלה. 
גלן קלוז היא האישה, שלה כשרון כתיבה יוצא דופן משל עצמה. מה מביא אותה לעזוב את בעלה דווקא ברגע השיא שלו? מה יוצר או יצר אצלה את המשבר? 

 

לצוד את האויב

לצוד את האויב ובדרך, להציל את נשיא רוסיה שמוחזק בידיהם של מורדים רוסיים כבן ערובה. 
זו (לא) המשימה שמוטלת על ג'ו גלאס, קפטן של צוללת אמריקאית, שבעצם נשלח לאתר ולהציל צוללת אמריקאית אחרת, שנקלעה למצוקה. העניין הוא, שאם הוא לא יציל את נשיא רוסיה, התוצאה תהיה מלחמת עולם שלישית. 
מבולבלים? אל תהיו. צפו בסרט. זהו סרט אקשן טוב, מהיר ועצבני (המפיקים הם אותם מפיקים, אגב) בכיכובם ש גארי אולדמן (האלמנט החמישי) וג'רארד בטלר. 

מה יגידו כולם

שני עולמות אישיים מתנגשים בחייה של נישה, נערה נורבגית: בבית היא נערה פקיסטנית, בת מושלמת להורים מהגרים מסורתיים. מחוץ לבית היא חיה בעולם המערבי, המתירני, של נורבגיה, על כל המשמעויות שלו, כולל חבר קבוע, שמגיע אליה לחדרה... 
שני העולמות האלה מתנגשים כאשר אביה של נישה תופס אותה ואת החבר שלה ערב אחד בהיותם יחד בביתה. בת ה- 16 נאלצת לבחור בין שני העולמות האלה, ולהתבגר מהר מכפי שחשבה. 
מבט מרתק, אנושי ואישי אל עולם המהגרים באירופה, שלא קשור (לשם שינוי) באלימות וגזענות ובשנאת זרים, אלא בחיי היום-יום של כולנו. 
סרט שמחזיר אותנו לסרט הראשון שהזכרנו – אותו "סיפור אחר". 

ועכשיו כשבחרתם כבר סרט, כל שנותר הוא למצוא את הטלוויזיה המתקדמת שתתאים לסלון הביתי שלכם. בקרו אצלנו במדריך ומצאו טלוויזיה חדשה ומפנקת