מחיר תיקון מסך מחשב נייד

מה מחיר תיקון מסך מחשב נייד?

עלות תיקון מסך מחשב נייד עבור שעת עבודה של טכנאי מחשבים יכולה לנוע בין 150 ל-300 שקלים בממוצע. יחד עם זאת, העלות הסופית של התיקון תהיה תלויה במספר דברים, כמו סוג המחשב, חלקים נוספים באם יש צורך להחליף וזמן העבודה של הטכנאי. עלות התיקון של מסך מחשב נייד יכולה לעלות כ-800 שקלים בממוצע, אך תיקון מסגרת מסך או שברים אחרים יכולה להקפיץ את המחיר הסופי לכ-2,000 שקלים ויותר. 

 

ממה מורכב מחיר תיקון מסך מחשב נייד? 

מחיר תיקון מסך מחשב נייד מורכב מהעלות הכוללת של החלקים הדרושים תיקון, כמו המסך עצמו או המסגרת, בתוספת זמן העבודה של טכנאי המחשבים (ובאם הטכנאי מגיע אליכם לבית או שמא אתם מגיעים למעבדה)

 

אילו תקלות עלולות לצוץ במסך המחשב? 

עלולות להיווצר מספר תקלות במסכים של מחשבים ניידים, כמו למשל שבר או סדק של המסך, ניתוק של המסך מהמסגרת, קצר חשמלי, מריחת צבע, פסים צבועניים לאורך המסך, מסך שחור או לבן, או תקלות שונות הקשורות במסכי טאץ'. 

 

מתי כדאי לתקן מסך מחשב נייד ומתי להחליף? 

תיקון מסך מחשב נייד או החלפת המסך בחדש היא החלטה שתלויה בסוג התקלה – יש תקלות שמצריכות החלפה של המסך בלבד והתיקון יכול להסתכם בכמה מאות שקלים, ולעתים עלויות התיקון יכולות להגיע למחצית מעלות המחשב – במקרים כאלה כדאי לחשוב על החלפת המחשב בחדש.

 

מה כולל שירות תיקון מסך מחשב נייד?

שירות תיקון מסך מחשב נייד כולל בדיקה מקצועית של טכנאי מחשבים, אבחון התקלה והחלפה או תיקון החלקים בהתאם לבעיה שנוצרה. 

 

מחיר תיקון מסך מחשב נייד מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום טכנאי מחשבים. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה וסוג החלקים.
 

מחירים מומלצים לטכנאי מחשבים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • סלים פי סי Slimpcסלים פי סי Slimpc
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 09:00כל מה שצריך למחשב במקום אחד! מכירת מחשבים נייחים וניידים ממיטב המותגים המובילים בשוק, מכירת חומרה, ציוד היקפי, מדפסות ועוד.
    חנותחנות
    אתראתר
  • אביחי מחשביםאביחי מחשבים
    נותן שירות באזור מזכרת בתיה
    ייפתח בשעה: 09:00פתרון לכל הבעיות מחשב, טכנאי מחשבים עוסק בחומרה ותוכנה ובתיקון מחשבים ומחשבים ניידים. זקוקים לתיקון מחשב או לפטופ הגעתם למקום
    גלריהגלריה
  • אקספרס מחשבים וסלולר גני תקווהאקספרס מחשבים וסלולר גני תקווה
    (13 המלצות)
    נותן שירות באזור גני תקווה
    ייפתח בשעה: 09:00נהניתי מהשירות