מחיר החלפת דיסק קשיח

מה מחיר החלפת דיסק קשיח?

עלות החלפת דיסק קשיח יכולה לעמוד על כ-570 ₪ בממוצע, כאשר מה שמשפיע על המחיר הוא בעיקר גודל הדיסק וסוג המחשב.


 
ממה מורכב מחיר החלפת דיסק קשיח?

מחיר החלפת הארד דרייב מורכב מ-3 פרמטרים עיקריים:

  1. סוג הדיסק: קשיח מכני או SSD
  2. אם רוצים להתקין גם מערכת הפעלה (תוספת אפשרית למחיר: בטווח של 150-250 ₪)
  3. גודל הכונן
     

מה תפקידו של הדיסק הקשיח?

תפקידו של הדיסק הקשיח הוא לשמור על תא המידע המאוחסן, לרבות מדיה, תוכנות, קבצים שונים וכדומה. כאשר תרצו לגשת למידע המאוחסן במחשב, המחט בדיסק הקשיח תסרוק את המידע. מדובר ברכיב המאחסן את הנתונים במחשב.


 
מה עדיף הארד דיסק או כונן  ?SSD

כונן SSD הוא מהיר וחזק יותר, מאחר והוא פועל בצורה אלטקרונית ולא מכאנית, מה שמאפשר לא להגיע לביצועים של פי 5 מהכונן הרגיל. פערי המחיר בינו לבין ההארד דיסק אינו מהותי כבעבר ותלוי במאפיינים השונים, אך מדובר על פערים של כ- 100₪.

ניתן למצוא גרסאות שונות, שיכולות להבליט את הפערים בין SSD לבין ההארד דיסק במידה ניכרת יותר או פחות. רוב טכנאי המחשבים יגיעו שההשקעה בכונן SSD שווה כל שקל. המצדדים בכונן SSD יציינו, כי מדובר בכונן עם עמידות גבוהה יותר לזעזועים, בעל יכולת עיבוד נתונים מהירה ואורך חיים גבוה יותר.

 

מתי צריך להחליף דיסק קשיח?

ניתן להחליף דיסק קשיח כאשר רוצים לשדרג את הקודם (להגדיל את נפח האחסון או לשפר את מהירות הדיסק ו/או באם הדיסק הקשיח פשוט לא עובד כסדרו.


 
איך לדעת איזה גודל דיסק אני צריך?

ניתן להחליט על גודל הדיסק על בסיס דרישות אחסון המידע. אם מדובר במחשב של סטודנט העושה שימוש ביותר מכמה מאות קבצי טקסט, הרי שגודל סטנדרטי ונמוך יכול להתאים (100-250ג'יגה). אם מדובר במחשב של אמן גרפיקאי המאחסן אינספור יצירות אמנות רבות משקל או גיימר שאוהב לשחק במחשקי אקשן, סביר להניח שדיסק גדול יתאים יותר (1-2 טרה לפחות).
 

 

מחיר החלפת דיסק קשיח מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום טכנאי מחשבים. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה וסוג החלקים.
 

מחירים מומלצים לטכנאי מחשבים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • סלים פי סי Slimpcסלים פי סי Slimpc
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00כל מה שצריך למחשב במקום אחד! מכירת מחשבים נייחים וניידים ממיטב המותגים המובילים בשוק, מכירת חומרה, ציוד היקפי, מדפסות ועוד.
    חנותחנות
    אתראתר
  • Roy NetRoy Net
    נותן שירות באזור חולון
    בתאום מראשהמחשב לא עובד? מחפש לקנות מחשב? הגעתם למקום הנכון! Roy Net היא חנות מחשבים הנותנת שרות של תיקון מחשבים, התקנת תוכנות. תיקון מ
    חנותחנות
    אתראתר
  • דוד מחשבים - טכנאי מחשביםדוד מחשבים - טכנאי מחשבים
    (6 המלצות)
    פתוח עד השעה: 21:00נהניתי מהשירות, קיבלתי יחס חם