איך לבצע השוואה חכמה בין חברות לאחזקה ושירות למחשבים?

אמנם כיום יותר אנשים וארגונים עוברים למערכות מחשוב מבוססות ענן, אך בפועל רובנו  עדיין משתמשים במחשב רגיל, נייח או נייד, וזקוקים מדי פעם לעבודות אחזקה ושירות למחשבים אלו – בין אם מדובר על עסקים או על לקוחות פרטיים, אתם בטח רוצים לוודא שתקבלו את השירות הטוב ביותר עבור המחשב שלכם שאוצר בתוכו מידע יקר ערך.

אז איך ניתן לבצע השוואה חכמה בין חברות אחזקה ושירות למחשבים? על כך במאמר הבא. 

השוואה יעילה בין חברות לאחזקה ושירות למחשב
מקצועיות: רמת המקצועיות של ספק שירות אחזקה ותיקונים למחשבים היא משמעותית מאוד עבור ארגונים גדולים ואנשים פרטיים כאחד. השאיפה היא כמובן להזמין טכנאי ולקבל שירות מהיר ויעיל שאחריו המחשבים יעבדו בצורה מיטבית לתקופת זמן ממושכת. לכן יש לבחון את נושא ההסמכה של טכנאי החברה, האם זו חברה מסודרת ומקצועית או אולי מישהו שאינו מבין מספיק במחשבים.
זמינות: קבלת שירות מהיר היא מרכיב מהותי כמעט בכול שירות – אבל הדבר חשוב ביותר כאשר מדובר על המחשב שלנו או המחשב של העסק. בהשוואה בין החברות לאחזקה ושירות למחשבים חשוב לבדוק ולהדגיש את נושא הזמינות. ישנם ארגונים או חברות שזקוקים למענה של מספר שעות וישנן חברות שיכולות לחכות עד היום למחרת וכדאי להסדיר צרכים אלו מראש.
המחיר, כמובן: כמו בכל השוואה של שירותים ומוצרים, המחיר הוא שיקול מהותי בהחלטה הסופית. בהשוואה חכמה בין חברות אחזקה ושירות למחשבים יש לקחת בחשבון את מרכיב המחיר ולברר מראש כיצד מתבצע התמחור הסופי: שעות תיקון, חלפים, הגעת טכנאי, לקיחת המחשב למעבדה וכדומה. כמו כן יש להשוות מחירים של הסכמי שירות חודשיים על פי היקף השירות המבוקש.
ארגונים צריכים גם להשוות את תנאי התשלום האפשריים וכמובן לנסות להגיע להסכם תשלומים נוח.
אפשרויות השירות: יש להשוות בין פתרונות השירות הזמינים - ביקור בעסק, הבאת המחשב לחברת האחזקה, התחברות מרחוק וכדומה ולמצוא את הפתרונות היעילים ביותר עבור הצרכים הספציפיים של העסק שלכם.
מחשב חליפי: במקרה שהטכנאי לא יכול לתקן את המחשב באתר הלקוח, כדאי לבדוק האם  יש אפשרות למחשב חליפי ותוך כמה זמן תוכלו לקבל אותו.
סיכום: כמו כול הוצאה שוטפת המחיר עבור השירות הוא כמובן חשוב מאוד אבל כדאי לקחת בחשבון גם את המקצועיות, הזמינות ואפשרויות השירות שהחברה מציעה. אם מדובר על עסק או ארגון רצוי להתקשר עם חברת אחזקת ושירות למחשבים בעלת מוניטין טוב.