חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

טכנאי שיניים ומעבדות שיניים באשתאול

(3 תוצאות)
נותן שירות באזור אשתאול
מעבדת שיניים מירב
מעבדת שיניים מירב
טלפון: 076-8026162
רבי ישראל נג'ארה 2, ירושלים
ייפתח בשעה: 09:00
״קיבלתי שירות נעים ואדיב, ממליץ מאוד״
נותן שירות באזור אשתאול
א.א.ק.סנטר דנט בע"מ
א.א.ק.סנטר דנט בע"מ
טלפון: 076-8117235
מוריה 4, ירושלים
ייפתח בשעה: 08:30
טכנולוגים דנטלים,מבצעים עבודות מזירקוניה בחריטה ממוחשבת דיגיטלית רובוטית דגמי CAD-CAD ,23/24 החלפת גשרים ישנים /שבורים לגשרי זריקוניה יצור תותבות שלמות וחלקיות על שתלים על בסיס ממוחשב - בחריטה רובוטית מתאים לאלרגים לאקריל ולמתכות ,בנית שלד לתותבת אסטטי,שיקום תותבות ומבנים שבורים ישנים על גבי שתלים, חילוץ ברגים שבורים בשתלים ובמבנים, גשרים וכתרים עשויים זרקוניה גרמנית באחריות! ליווי טכני במהלך בהשתלות . חוות דעת טכניות מוסמכות. במקרי חירום ניתן להתקשר גם מחוץ לשעות הפעילות!
נותן שירות באזור אשתאול
פרוטטיכל - מעבדת שיניים
פרוטטיכל - מעבדת שיניים
טלפון: 076-8616589
פנחס אילון 9, חולון
בתאום מראש
״ממליצה מכל הלב על אנדי! מעבר למקצועיות והטיפול המהיר שנתן לשני הורי המבוגרים מאוד, הגיע מספר פעמים חוזרות שנדרש. אנדי אדם אמפתי וקשוב עם לב זהב . תודה רבה״

טכנאי שיניים הם אנשי המקצוע שבאחריותם ובתחום המקצוע שלהם נמצאת הכנת המבנים השונים הדרושים לעבודת הרופא: כתרים, תותבות וכיוצא בזה. 
בעקבות העלייה בתוחלת החיים והמודעות הכללים לנושאים אסתטיים, אנחנו עדים לקפיצה משמעותית בכל מה שקשור בטכנולוגיות שקשורות בשיקום ואסתטיות הפה. בהתאם לכך, עלה גם הביקוש לטכנאי שיניים טובים.
השתלות שיניים הפכו להיות דבר שבשגרה. שתלים מדויקים בצבעם ועמידים מאוד, עשויים מחומרים מרוכבים החליפו את הכתרים הישנים, שלא תמיד היו יציבים או יפים. התחום מתקדם מאוד, וכיום ניתן לבצע את ההליך בתוך שבועות ספורים, ולעיתים אפילו בתוך יום אחד. 

 

טכנאי שיניים באשתאול – מייצרים את המבנים השונים

כדי שניתן יהיה להשלים או לבצע שתל, להתקין כתר או שיניים תותבות, מישהו צריך לייצר אותם. איש המקצוע בתחום הוא מי שזו המומחיות שלו. משרד הבריאות מגדיר ארבע דרגות מקצועיות של טכנאי שיניים (ט"ש):
ט"ש מעשי: הדרגה הבסיסית ביותר בתחום ודורשת קורס בסיסי בלבד.
ט"ש מוסמך: דרגה זו מחייבת עמידה בלימודים לתעודה זו, בחינות הסמכה ומחייבת שנתיים ניסיון מעשי בתחום.
ט"ש אומן: מי שיש לו שלוש שנות ותק וניסיון בתחום, ועבר את בחינות ההסמכה הדרושות לקבלת הדרגה. 
ט"ש מומחה: הדרגה הגבוהה ביותר בתחום. גם זו דורשת קורס ולימודים מיוחדים ועמידה בבחינות משרד הבריאות. 

 

מעבדות שיניים באשתאול – אפשר לפנות ישירות ולחסוך

השתלת שיניים, במיוחד ממוחשבת, היא נושא יקר, ועלות הפרוצדורה הממוצעת היא כמה אלפי שקלים. חלק לא מבוטל מהעלות הזו כרוכה בהכנת השתל ובביצוע שלו. חלק גדול מהמעבדות אמנם לא עובדות ישירות מול לקוחות פרטיים, אלא רק מול רופאים, אבל זה לא בהכרח כלל. בהחלט תוכלו לפנות ישירות למעבדה לתיקון של מבנים שונים כולל תותבות, ובמקרים לא מעטים גם בהכנה של מבנה חדש, בהתאם למרשם ולהמלצת רופא. 

המשך קריאה