אז, עשית משהו ממש טיפשי, התנהגת כמו אד..ט ועכשיו אתה צריך לפצות אותה על זה? 
מעבר להתנצלות מכל הלב, התרפסות ובקשת מחילה אמיתית, כולל הבטחה לשמוע לכל מה שהיא אומרת, לא להתווכח איתה יותר לעולם וגם להסכים איתה בכל ויכוח עם אמא שלה, הנה כמה דברים שאתה יכול להביא לה, בתור מתנת פיוס. 

1. כרטיס ברכה ופרחים

כן, אנחנו יודעים: זה נשמע בנאלי ולא ממש מקורי, אבל יש לנו הפתעה בשבילך: יש כרטיסי ברכה ופרחים ויש כר-טי-סי-בר-כה ופרחים. 
כרטיסי ברכה גדולים, מקוריים ויפים (וגם קצת יקרים, אם להודות על האמת) קצת קשה למצוא. 
ולכן: אין ספק שאם תביא לה כרטיס ברכה כזה, שהמילים "אני מצטער" כתובות בו בגדול ולכל הרוחב וזר פרחים שיהיה מורכב- רק נניח -, מ- 12 ורדים אדומים א-רו-כים, אתה תוכיח שהשתדלת, חיפשת, הזמנת במיוחד וכולי וכולי, וזה גם עלה לך הון קטן. 

2. שוקולד

זהירות – עלול להיות בעייתי, אם היא שומרת משקל, דואגת לדיאטה שלה או סתם לא אוהבת ממתקים. 
שוקולד טוב – רצוי כזה שמגיע משוקולטייר איכותי, באריזה יוקרתית ובלי מדבקת מחיר של הסופר הקרוב – יכול בהחלט להעלות חיוך על שפתותיה. 
צרף לשוקולד פרחים וכרטיס ברכה, בהתאם לחומרת המעשה ואורך המריבה. 

 

 

3. בקבוק ותעודת שד

שמעת פעם על השד בבקבוק? זה שאם תשחרר אותו, יבטיח לעשות הכול עבורך?
בבקשה: קנה בקבוק יין טוב (קישור למדריך היין של b144 – יש לטלי!) וצרף לו כרטיס ברכה ובו הבטחה לעשות כל מה שהחברה שלך מבקשת לאורך יום, יומיים או שלושה, בהתאם לחומרת העברה. 
אם אתה חושש מחזרתה של העבדות, במקרה הזה, ותר על תעודת השד: נקה היטב את הבית (אם אתם גרים יחד, ואם לא, אז את הדירה שלה), החלף מצעים, מגבות, סבון ואת וילון האמבטיה המעופש בווילון חדש, והחזק לעצמך אצבעות. 

4. תתפלאי – אני תמיד מקשיב!

הפתע אותה במשהו שרצתה, עשה משהו שהיא ביקשה פעם והתעלמת ממנו באלגנטיות או כל דבר אחר שיראה שאתה שומע אותה, מקשיב לה וזוכר. עם "את זוכרת שביקשת? אז הנה!" קשה מאוד להתווכח. 

ודבר אחרון: הכי טוב? חיבוק זה בחינם. כדאי לנסות. מי יודע? אולי תופתע?

מחפש מתנות או ייעוץ זוגי? כך או אחרת – את הכול תוכל למצוא באתר b144. היכנס עכשיו!