כדי להבטיח שהילדים שלכם לא יגרמו לחיי הנישואין שלכם להתפרק, נסו להשתמש בכמה מהרעיונות הבאים, שאספנו עבורכם מיועצי זוגיות ומשפחה. 

אל תשכחו לגעת

גם לשבת יחד על הספה הדו מושבית שלכם בסוף יום ארוך, יכול להיחשב זמן איכות, גם אם כל מה שאתם עושים הוא לצפות יחד בטלוויזיה. 
אם אתם נשענים זה על זו, אז בכלל – שיחקתם אותה. 

נצלו את הסבים והסבתות

אם אתם יכולים – עברו לגור קרוב ככל האפשר לבני משפחה אחרים. סבים הם פתרון מעולה לבייביסיטר חינם, אחים ואחיות רווקים – רתמו את מי שאתם יכולים כדי לשמור על הילדים. 

ואם לא סבים – טפחו בייביסיטר

השקיעו במישהי טובה, שלמו לה טוב והפכו אותה לשמרטפית קבועה. לפחות עד שהיא תתגייס, יהיה לכם ראש שקט ומפלט ליציאות בזוג, ולא בשלישייה עם תינוק.

קבעו ערב קבוע

שומעים את זה הרבה – ומקיימים מעט. נסו לקיים ערב ליציאה משותפת, לשיחה או סתם להיות יחד. 

דברו על דברים אחרים

ולא על הילדים. בחרו נושא לשיחה שיחזיק את תחומי העניין המשותפים שלכם בחיים. כל הרעיון ביציאה לבילוי משותף הוא להזכיר לעצמכם שיש לכם זהות אישית שהיא לא רק "הורית". 

ילדים מול הטלוויזיה זה בסדר גמור

אם זה מפנה לכם זמן לבשל ארוחה משפחתית טובה, לשוחח או לעשות סקס. במיוחד הדבר האחרון. 

בקבוק יין בסוף יום ארוך

הוא דבר נפלא. הקפידו שתמיד יהיה לכם בקבוק יין לבן במקרר, זוג כוסות יין טובות וחטיפים מתאימים. צרכו אותם מול הטלוויזיה או במיטה. 
רצוי במיטה. 

צאו מהבית – גם לבד

כלומר עם חברים או בני משפחה אחרים, ולאו דווקא עם בן או בת הזוג שלכם. למה?
כדי לנשום, כדי לדבר על דברים אחרים, לראות אנשים אחרים וגם בשביל להתגעגע למי שנשאר בבית. 

דמיינו איך זה יהיה בעתיד

כשהילדים יעזבו את הבית ותוכלו לעשות יחד כל מה שאתם רוצים. בכלל לא חשוב אם יהיה לכם כסף בשביל זה – העיקר שתהיה לכם "תוכנית" משותפת ו... תקווה לעתיד. 

לא מתחת לחגורה

אל תחפשו על מה לריב – ודאו שאתם רבים רק על מה שבאמת שווה לריב עליו ולעולם אל תאמרו דברים שהם בבחינת מכה מתחת לחגורה. אל תעליבו זה את זו וזו את זה.


חושבים שיש לכם בעיה בזוגיות? היכנסו עכשיו לאתר b144 לרשימת יועצים לטיפול זוגי והדרכת הורים ומצאו עזרה.