מחיר התקנת נברשת

אופן התקנת גופי תאורה משתנה כתלות בסוגם. טרם הזמנת איש המקצוע, כדאי לציין בפניו את סוג התאורה שאותו ירכיב.  

כמה עולה התקנת נברשת?

מחיר הרכבה של גוף יחיד, לא כולל גוף התאורה עצמו, נע בין 200 ל- 300 שקלים. אם יש צורך בהרכבה של מספר גופים באותו הזמן, עשויה להיות הנחה במחיר. 

 

אופן ההתקנה של נברשת:

סוגי התאורה הדורשים הרכבה הם גופים תלויים, צמודי תקרה או קיר ושקועי תקרה או קיר. בכל אופן, רצוי שההרכבה תיעשה על ידי חשמלאי מקצועי, הן מטעמי בטיחות והן בשל הידע הנדרש.

התקנת לדים, למשל, דורשת את מדידת פס הלד והתאמתו לגודל הרצוי, חיבור המגעים והדבקה. התקנת תאורה צמודה לקיר דורשת סימון וקדיחת חורים, חיבור חוטי חשמל והברגה. כמו כן, לפני התקנת נברשת כבדה יש לבדוק אם סוג הקיר או התקרה מתאים ויכול לעמוד במשקלה.

 

*המחירון בגדר המלצה בלבד, ייתכנו שינויים במחירים בהתאם למורכבות העבודה*

מחירים מומלצים לחשמלאים

מה עוד חשוב לדעת לפני שמזמינים חשמלאי

 

כאשר אתם מזמינים חשמלאי, מומלץ לבקש ממנו אחריות בכתב על העבודה וחלקי החשמל. שכן אולי תצטרכו תחזוקה בעתיד ואת השירות הזה אמור לספק החשמלאי.

שימו לב, מחירון חשמלאים מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר, והמחיר עשוי להשתנות בהתאם למורכבות העבודה ואיכות חומרי הגלם.

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • זרם הנביאים בע"מזרם הנביאים בע"מ
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00קבלן לחשמל ומערכות סולארית: המתמחות בתאורת חוץ ,תאורת רחוב, מגרשי ספורט ופרקים, הקמת מערכות סולארית PV מתקדמות על גגות מבנים
    גלריהגלריה
  • SAFE PORT חשמלאי, מצלמות, אזעקהSAFE PORT חשמלאי, מצלמות, אזעקה
    (7 המלצות)
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00לירן נהדר תקלה באינטרקום שטופלה ביעילות
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • מ.מ אחזקותמ.מ אחזקות
    (3 המלצות)
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00נהניתי משירות מקצועי ואדיב מסביר מה הוא עושה מה התקלה ומה לעשות כדי להמנע מזה בהמשך בנוסף פתר את הבעיה בצורה מקצועית ובמחיר נ
    גלריהגלריה