מחיר התקנת לוח חשמל

התקנה או החלפה של לוח חשמל היא עבודה מורכבת שצריכה להתבצע על ידי איש מקצוע מוסמך בלבד. מחיר העבודה תלוי בגורמים רבים: גודל וסוג הלוח, מספר המפסקים, תוספות שונות ועוד. 

כמה עולה החלפת לוח חשמל?

התקנת לוח בסיסי חד פאזי, תעלה בין 1,200 ל-1500 שקלים. מחיר הביקורת יעלה כ- 3,500 שקלים. תוספת שעון שבת תעלה בין 300 ל- 400 שקלים. 

מה כוללת עבודת החלפת לוח חשמל חדש?

אם מדובר בהחלפת ארון קיים, יש לפרק תחילה את הארון הישן. זהו שלב די מורכב שעשוי לקחת לא מעט זמן. על הטכנאי לבצע בדיקת הארקה, לנתק את זרם החשמל ולפרק בזהירות את כלל המרכיבים מהקיר.

התקנת הארון החדש כוללת את חיבורו לקיר עם החוטים הקיימים או עם חוטים חדשים, ואת הרכבת המפסקים השונים. בסיום, נדרשת ביקורת של חברת החשמל. הטכנאי שיגיע יבדוק שהארון החדש עומד בתקנים ושהוא בטוח לשימוש. 

כיצד נקבע מחיר התקנת לוח חשמל?

מורכבות ומחיר העבודה, מושפעים מגורמים שונים. ראשית, גודלו של הלוח, הנקבע על פי צריכת החשמל. לוחות גדולים יותר, כוללים מרכיבים רבים והתקנתם מורכבת יותר, ובהתאם גם המחיר עולה.

ארון החשמל מכיל סוגים שונים של מאמ"תים (פקקים), כאשר כל מאמ"ת אחראי על איזור אחר בבית. גם לכמות ולסוג הפקקים יש השפעה על המחיר. מפסק ראשי חד פאזי, למשל, יהיה זול יותר ממפסק תלת פאזי.  

כמו כן, יש השפעה גם לעבודות התשתית, אם נדרשות כאלה: החלפת חוטים בלויים או שרופים, חציבה בקיר לצרכים אסתטיים ועוד. לבסוף, תוספות שונות כמו שעון שבת, יגררו תוספת במחיר.

 

*המחירון בגדר המלצה בלבד, ייתכנו שינויים במחירים בהתאם למורכבות העבודה*

מחירים מומלצים לחשמלאים

מה עוד חשוב לדעת לפני שמזמינים חשמלאי

 

כאשר אתם מזמינים חשמלאי, מומלץ לבקש ממנו אחריות בכתב על העבודה וחלקי החשמל. שכן אולי תצטרכו תחזוקה בעתיד ואת השירות הזה אמור לספק החשמלאי.

שימו לב, מחירון חשמלאים מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר, והמחיר עשוי להשתנות בהתאם למורכבות העבודה ואיכות חומרי הגלם.

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • זרם הנביאים בע"מזרם הנביאים בע"מ
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00קבלן לחשמל ומערכות סולארית: המתמחות בתאורת חוץ ,תאורת רחוב, מגרשי ספורט ופרקים, הקמת מערכות סולארית PV מתקדמות על גגות מבנים
    גלריהגלריה
  • מ.מ אחזקותמ.מ אחזקות
    (3 המלצות)
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00נהניתי משירות מקצועי ואדיב מסביר מה הוא עושה מה התקלה ומה לעשות כדי להמנע מזה בהמשך בנוסף פתר את הבעיה בצורה מקצועית ובמחיר נ
    גלריהגלריה
  • עידן מערכות חשמלעידן מערכות חשמל
    (1 המלצות)
    נותן שירות באזור אזור
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00חשמלאי טוב, אמין , מקצועי שירות מצויין מעל המצופה ומחירים נוחים
    גלריהגלריה