מחיר ביקורת חברת חשמל

מה זה ביקורת של חברת חשמל?

ביקורת חברת חשמל נועדה לבדוק את בטיחות מערכות החשמל ועמידתן בתקנים. היא מתבצעת במבנים חדשים, כאשר חל שינוי בתשתית או כאשר יש לחבר מחדש את מונה החשמל לאחר ניתוק.

 

כמה עולה ביקורת של חברת חשמל?

עבור ביקורת חברת חשמל יש לשלם אגרה על סך 500-550 שקלים. מחיר ההכנה לביקורת נע בין 400 ל- 600 שקלים, אך עשוי לעלות גם יותר במקרה ויש צורך בתיקונים מורכבים. 

 

תהליך הביקורת של חברת חשמל - איך זה עובד?

במקרה של מבנה חדש, תיערך בדיקת מתקני חשמל ותשתיות: לוח, שקעים ומתגים, בידוד מוליכים, קופסאות חיבורים ועוד. רק אם אלה עומדים בכלל הדרישות, יינתן אישור לחיבור החשמל במבנה. 

אם מדובר בביקורת לאחר שינוי משמעותי בתשתיות, תיבדק תקינותה של התשתית החדשה ושל עבודה הטכנאי. לבסוף, אם המונה נותק מסיבה כלשהי, הטכנאי שיערוך את הביקורת יוודא שהחיבור המחודש נעשה בצורה בטיחותית.

 

איך להתכונן לביקורת חברת חשמל?

ביקורת חברת חשמל היא לרוב מחמירה, ואם לא עוברים אותה יש לתקן את כלל הליקויים שנמצאו ולהזמינה מחדש, דבר הכרוך בתשלום נוסף. לכן, טרם הביקורת, מומלץ לבצע הכנה על ידי איש מקצוע. 

לאחר שינוי תשתית בבית, הטכנאי שביצע את העבודה יערוך בעצמו את ההכנה לביקורת. מלבד לשינויים שביצע, הוא יבדוק את תקינותן של כלל מערכות החשמל בבית ולבסוף יזמין את הביקורת.

 

*המחירון בגדר המלצה בלבד, ייתכנו שינויים במחירים בהתאם למורכבות העבודה*

מחירים מומלצים לחשמלאים

מה עוד חשוב לדעת לפני שמזמינים חשמלאי

 

כאשר אתם מזמינים חשמלאי, מומלץ לבקש ממנו אחריות בכתב על העבודה וחלקי החשמל. שכן אולי תצטרכו תחזוקה בעתיד ואת השירות הזה אמור לספק החשמלאי.

שימו לב, מחירון חשמלאים מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר, והמחיר עשוי להשתנות בהתאם למורכבות העבודה ואיכות חומרי הגלם.

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • זרם הנביאים בע"מזרם הנביאים בע"מ
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 16:00קבלן לחשמל ומערכות סולארית: המתמחות בתאורת חוץ ,תאורת רחוב, מגרשי ספורט ופרקים, הקמת מערכות סולארית PV מתקדמות על גגות מבנים
    גלריהגלריה
  • טמ"ש מערכותטמ"ש מערכות
    (9 המלצות)
    פתוח 24/7קיבלתי יחס חם
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • A.A Electric SolutionsA.A Electric Solutions
    נותן שירות באזור אביעזר
    פתוח עד השעה: 00:00שירותינו כוללים תכנון חשמל, התקנה ותחזוקה של מערכות חשמל, התקנות חשמל חדשות, תקלות, תחזוקה ותיקון של מערכות חשמל קיימות, התקנ
    גלריהגלריה