מתחילים בטוטאל לוק דרמטי

ובמילים אחרות: שחור עולה.

אכן כן: השחור באופנה החורף הזה, ובגדול. 
הרבה מאוד מעצבים ומעצבות הכניסו השנה את  הצבע השחור למלתחות החורף שלהם, בכל חלקי הביגוד השונים: ממכנסיים ועד חולצות, שמלות ומעילים. 
בשונה אולי משנים אחרות, "מותר" לשבור את השחור בכמה פסים לבנים או בחלק לבן אחר, אבל חייבים לשמור על מינימליסטיות בצבע.

  • אם אתם רוצים להכניס צבע ללוק החורפי שלכם, אתם יכולים להשתמש באביזר צבעוני אחד בולט או שניים – ורצוי לא יותר. 

צבע? כן – אבל צבע חזק

עניין הצבע הבודד מביא אותנו לשימוש בצבעים באופן כללי: אם אתם לא בענייני השחור לסוגיו, הטרנד הנוכחי לחורף 2018 מכתיב שימוש בצבע אחיד, עז ועוצמתי. 
בתחום הצעיר התחבבו במיוחד על הפשוניסטות כל מיני גרביונים ורודים בצבעי בזוקה, ירוק ואדום, לצד גרבי פסים צבעוניים (ראו הסעיף הבא) גבוהים. 
אלמנטים צבעוניים נוספים יכולים לבוא מעולם האקססוריז, ולהשתלב בלוק החורפי: חגורות ויניל-שיק ותיקים שקופים-אדומים.

סוודרים וסריגים – צבעוניים

בפסים צבעוניים, כמובן – והרבה. 
מיטב דוגמניות העונה וכוכבניות העולם כבר נתפסו השנה בסוודרים צבעוניים מפוספסים. ואת, אם לא שמרת סוודר כזה משנות ה- 80, או שאמא שלך זרקה את שלה, תוכלי תמיד להתנחם באותם גרבי פסים צבעוניים – עד מעל לברך, כאמור. 
עוד ילכו טוב חולצות ושמלות מבדי קטיפה או "וֶלוּר". כן, כן, אלה שהכו בנו ללא רחם בסוף שנות השבעים. 
אם לא מצאתם חולצת ולור בפסים צבעוניים, חפשו בחנויות יד שניה: חולצות שיק בגווני אדום אש-שחור-לבן ייראו עליכם החורף נהדר - פשוט מושלם. 

  • אבל היזהרו: ירוק מדי או סגול מדי, מבריק, לא עלינו? אתם עלולים להיראות כמו ספה בבורדל פריזאי או כמו משהו אחר, שהס מלהזכיר. 

מה עוד טרנדי בחורף 2018?

המראה העוצמתי

חליפות עסקים מחוייטות לנשים (וגברים) שוב באופנה. אם יש לך משהו של דונה קארן מלפני שני עשורים או קצת יותר – זה עשוי להתאים; במיוחד אם החליפה שחורה. 
אם את לא בענייני שחור, אבל כן בענייני קווים אחידים, ארוכים ונוקשים, לכי על אדום-אש או גוון אחיד ועוצמתי אחר, שיתאים לאופי הכללי שלך. 
ואם כל זה לא מתאים לך, זכרי שהחורף הזה אפשר ליצור את המראה המחויט והעצמתי גם בבדים רכים יותר ובגוונים סולידיים (שמנתיים), כל עוד הם אחידים. 

חנויות בגדים מומלצות תוכלו למצוא באתר b144 עם אפשרויות סינון לפי ערים ואזורים