מחיר ניצב 70 אורך 3 מטר

מה מחיר ניצב 70?

עלות ניצב 50 נעה בין 14-18₪ לאורך של 3 מטר.

 

מה זה ניצב 70?

בניית קיר או מחיצת גבס והרכבה של מוצרים אחרים, דורשת קודם כל ביצוע של שלד פח. שלד זה, קל במשקל וקל להקמה, עשוי משני חלקים: מסלולים (או מסילות) וניצבים.

המסלולים הם אלה שאותם מצמידים לרצפה או לתקרה, ואילו הניצבים מחוברים אליהם, לרוב -ב 90 מעלות, ומשמשים בתור אנכים בתוך הקונסטרוקציה: אם נקביל את השלד לבד, אז המסלולים הם ה"ערב" והניצבים הם ה"שתי" של השלד.

 

מה לגבי מידות ניצב 70?

ניצבים, כמו מסלולים, מגיעים במספר מידות רוחב ובאורך: את הרוחב יש להתאים לרוחב המסלולים בהם משתמשים. את האורך אפשר לקבוע על פי גובה המוצר בו מעוניינים.
לדוגמא, אם מקימים מחיצת גבס בחדר בגובה 2.60, אפשר לקנות ניצבים באורך זה או לקנות ניצבים באורך 3 מטרים ולחתוך, בהתאם לצורך. צריך לזכור שבהרבה מקרים יש ממילא לחתוך את הניצבים כדי לשלב חלון או דלת בחדר. 

כדי להבדיל בין ניצבים ומסלולים תוך כדי העבודה, זכרו שלניצבים יש שפות מעוגלות, בשעה שהמסלולים חדים ולא מעוגלים.

 

איך מתקינים ניצב 70?

התקנת הניצבים נעשית במרווחים שלא יעלו על 60 ס"מ זה מזה. חותכים לאורך הדרוש, על פי הגובה, ומבריגים אותם למסלולים בברגים ייעודיים - בורגי פח קודחים.

אם מתקינים רק ניצב אחד בכל מרווח, מתקינים את הניצבים כאשר הם פונים כולם לאותו כיוון. אם רוצים חוזק אנכי רב יותר, ניתן להתקין שני ניצבים כאשר הם פונים זה אל זה גב אל גב. כמו כן, ניתן להתקין ביניהם, בצורה אופקית, מסלולים לחיזוק, בעזרת 'סנדלים'.

אגב, אם יש לכם פתח או משקוף, השתמשו בניצבים בעלי עובי רב יותר - 1.5 מ"מ - בתור ניצבים משקוף.  חיתוך ניצב כזה, כמו חיתוך מסלולים וניצבים רגילים, נעשה בעזרת מספרי פח רגילים.


*עמוד מחיר ניצב 70 מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום חומרי הבניין. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי איכות החומרים, מיקום בית העסק ומידות הדגם.

מחירים מומלצים לחומרי בניין

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • עץ המחלף בע"מעץ המחלף בע"מ
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 07:00חברת עץ המחלף מפעילה מחסן עצים מרכזי המתמחה ביבוא ואספקת עצים וכל האביזרים הנלווים כגון: כלי עבודה, חומרי בניין, חומרי איטום
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • קבוצת המוביל החדשקבוצת המוביל החדש
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 09:00חברת המוביל החדש מתמחה בהנפה עד לגובה של65 מטר, הובלה של חומרי בניין, מבנים ניידים, ציוד כבד וציוד עדין,הובלות מטען חורג,מגוו
    אתראתר
  • מעגל ייצור מריצות ועגלותמעגל ייצור מריצות ועגלות
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 07:00מעגל ייצור מריצות ועגלות - חברה וותיקה המייצרת ומשווקת מוצרי כלי עבודה לבניין. ייבוא ושיווק פינות וזוויות לטיח, ציוד לבניין,
    אתראתר